Gå til innhold

Den store Death Knight tråden.


Anbefalte innlegg

Er det bare meg som opplever at veldig mange DK's der ute spiller som dem aldri hadde spilt WoW før? Dem spør om grunleggende ting som alle vet og spiller generelt ræva dårlig.

 

Virker som alle retards der ute som har tidligere spilt hunters (som er en genial klasse men full av idioter som ikke vet hva dem driver med) nå skal prøve seg på DK. Og der syns...det syns på milevist avstand.

 

Greit nok at i Hellfire så kan DK's somregel sprenge hele plassen uten tank eller haler for den saks skyld. Men utover så funker dette meget dårlig... jeg spiller en DK frost tank og gang på gang så bombarderer DK's der ute med aoe før jeg har fanget aggro. Healer må fyre av noen store heals og får aggro og dør, dps skriker "hva skjeeeeeer" og dør...og tanken dør.

 

Altså hvor retard går det ann å bli? Hadde det vært et engangs tillfelle så greit nok, men det skjer gang på gang på gang.

 

L2P :)

 

EDIT: Er en artikel her som alle DK's, tank eller dps burde lese.

 

Hehe, kan hende jeg var litt sånn i begynnelsen. Hadde ikke lest noe som helst om DK før Wotlk release, hadde ikke planlagt å starte en engang, men fant ut at jeg bare skulle prøve det for fun å voila plutselig var jeg lvl 70. Uansett, skal lese den artikkelen nu.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er perverst bra i PvE frem til 70, da gearet har normalisert seg litt. I PvP er det litt vanskelig å si. Det er en vanskelig klasse å PvPe med, spesielt mot dispel klasser, men man har også en del cooldowns å bruke, og det er en seig klasse å få ned. Warriors er barnemat.

 

Ja kan tenke meg at warrior sliter litt.. Mulig Deathgrip er ganske slitent for ranged og.. Får vell se det ann..

Lenke til kommentar
trykkere dere bare vilt på spells og slikt eller har dere en oversikt over hva dere bør bruke først og slikt?

 

Jeg spiller blood (50\21, ikke at jeg har allt i unholy enda tho) og da er det:

 

PS -> IT -> HS -> HS -> OB -> DC

PS -> IT -> HS -> HS -> HS -> HS -> DC

 

Edit: Med den rotasjonen ligger jeg på 650ish dps på 60 dukka. Jeg er tho 63 og har 26crit trinketen fra Q reward, plate gloves og øks fra BF. Ellers er resten start gearet.... ja enchantet wrist med 12str

Endret av eXa
Lenke til kommentar

Deathknight har helt vill Rng når den først inntreffer xD

 

Drev på i Hellfire idag og ble jumpa av en Human DK (jeg er troll) mens jeg grinda.

 

Bruker Pestilence for å disease han opp, Blood boiler for å finishe off de siste mobbene. Er selv ca på 2k hp her xD Alle runer på cooldown. Han er på fullt liv. Stunner han med pet, får inn noen runer og chains of icer han. Bandager. Han Death Gripper. Icy Touch (elns) etterfulgt av Plague strike. Får inn to death runer. Ser jeg fortsatt har en unholy og en Frost så bare kliner til med Scourge Strike siden den dealer damage som shadow (noe som er veldig surt for Plate wearers :p). 1800 - 1800, nesten dau - 1000 Death Coli. 

 

Heart strike spammere kan brenne i helvette, ingenting som slår Unholy burst anyway :p

Lenke til kommentar
Heart strike spammere kan brenne i helvette, ingenting som slår Unholy burst anyway :p

 

Er selv unholy nå fordi det har så bra survivability, men var blood for en par levler siden, og skal love deg det er digg med 4x2800 heart strike crits på rad :p

 

Jeg digger Blood. Unholy syntest jeg hadde eeelendig survival.

Lenke til kommentar
Heart strike spammere kan brenne i helvette, ingenting som slår Unholy burst anyway :p

 

Er selv unholy nå fordi det har så bra survivability, men var blood for en par levler siden, og skal love deg det er digg med 4x2800 heart strike crits på rad :p

 

 

Har ikke prøvd blood, men tipper det er ganske så bra mot cloth :p

 

 

Plate derimot. Blood Dken som fløy på meg crittet for 800 med heart strike på meg (blood presence, 4500 armor). Sammenlignet med mine 1800 så blir det lite :p

 

1400 heal på hver Death strike + bone armor + stun fra pet + desecration gjør Unholy svært godt innen survivabillity :p

Lenke til kommentar
Heart strike spammere kan brenne i helvette, ingenting som slår Unholy burst anyway :p

 

Er selv unholy nå fordi det har så bra survivability, men var blood for en par levler siden, og skal love deg det er digg med 4x2800 heart strike crits på rad :p

 

Jeg digger Blood. Unholy syntest jeg hadde eeelendig survival.

 

Boneshield er jo noe av det sykeste som finnes. Også får du jo 3 diseases, ergo mye mere heal på Death Strike.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...