Gå til innhold

Den store Death Knight tråden.

Anbefalte innlegg

Store gratulasjoner til Blizzard, som har klart å lage en klasse som er overlegen alle andre klasser i hele spillet. Godt jobbet i arbeidet med å ødlegge spillfølelsen for alle som ikke er så jævla interesserte i å være death knight!

Å være NOEN annen klasse i den samme level-rangen atm er jo som å ha boble i et F1-race.

Ja, jeg har blitt ganket en million ganger de siste dagene.

Slutt å tull nå, blir da ganket like mye jeg som Death Knight som enhver annen klasse. Faktisk enda mer fordi alle skal ha den helvettes acheivmenten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Store gratulasjoner til Blizzard, som har klart å lage en klasse som er overlegen alle andre klasser i hele spillet. Godt jobbet i arbeidet med å ødlegge spillfølelsen for alle som ikke er så jævla interesserte i å være death knight!

Å være NOEN annen klasse i den samme level-rangen atm er jo som å ha boble i et F1-race.

Jeg er faktisk enig. Jeg kan knekke en hvilken som helst slags klasse som jumper meg, men Deathknights klarer jeg faen ikke ganke selv om jeg får åpne på dem. Må være Druid counterclass eller noe slikt.

Lenke til kommentar

Jeg er faktisk enig. Jeg kan knekke en hvilken som helst slags klasse som jumper meg, men Deathknights klarer jeg faen ikke ganke selv om jeg får åpne på dem. Må være Druid counterclass eller noe slikt.

Tja - jeg har blitt overfalt på 50-60 % health av DKer på samme level i Northrend et par ganger nå. Det at jeg var på 50-60% burde jo kompensere for at jeg "antageligvis" har bedre utstyr (gitt at de har lvlet voldsomt raskt, mens jeg i alle fall har skaffet meg noen welfare epics i TBC). Allikevel synes jeg da ikke det har vært fryktelig vanskelig å overleve med min warlock.

Og jeg er ikke akkurat god i pvp...

Lenke til kommentar

Det sier vel like mye om druids, gjør det ikke ;)

Lenke til kommentar
Feil. Blizzard har sagt at hero classes ikke skal være sterkere enn andre klasser, og at balanse kommer først, ellers så ville jo alle spilt DK. Eneste forskjellen er at DK har en episk start sammenlignet med andre klasser.

(Kilde er DVD'en som følger med Collector's Edt)

Riktig.

Hero Class er en gimmick for å skape mer oppstyr / blest og for å selge mer.

Det er bare å prøve en annen klasse med tilsvarende gear på tislvarende level. Like lett.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som opplever at veldig mange DK's der ute spiller som dem aldri hadde spilt WoW før? Dem spør om grunleggende ting som alle vet og spiller generelt ræva dårlig.

Virker som alle retards der ute som har tidligere spilt hunters (som er en genial klasse men full av idioter som ikke vet hva dem driver med) nå skal prøve seg på DK. Og der syns...det syns på milevist avstand.

Greit nok at i Hellfire så kan DK's somregel sprenge hele plassen uten tank eller haler for den saks skyld. Men utover så funker dette meget dårlig... jeg spiller en DK frost tank og gang på gang så bombarderer DK's der ute med aoe før jeg har fanget aggro. Healer må fyre av noen store heals og får aggro og dør, dps skriker "hva skjeeeeeer" og dør...og tanken dør.

Altså hvor retard går det ann å bli? Hadde det vært et engangs tillfelle så greit nok, men det skjer gang på gang på gang.

L2P :)

EDIT: Er en artikel her som alle DK's, tank eller dps burde lese.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

En gruppe var jeg meget heldig med, selv om vi var 5 DKs var vi veldig strukturert, ettersom vi ikke hadde healer satte vi opp en rekkefølge, når førstemann var nær døden brukte andremann death grip på mobben og trakk den til seg. Noen ganger endte man med 2 til 3 på seg, noe som ble litt problematisk.

Dessverre var dette 1 gang. Resten av gangene har vært totalt irriterende. Alle brukte death grip på samme mob så den for flaksene over hele linja og det ble totalt umulig å bygge opp noe struktur. Presterte å whipe 7 ganger før førstebossen i Ramparts. /leave.

Lenke til kommentar

jeg levlet selv i bt først så gikk jeg over til HF. Tanket alle instancer opp til Drak'Tharon nå uten problemer 15k hp ubuffet. Tar endel spike dmg, men ingen som ikke har klart å holde meg oppe enda. Utrolig morsom klasse og spille. Jeg regner med at det kommer en stygg nerf snart, bare håper det ikke blir uspillbart som retri pala var før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...