Skogslik Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Deathknight er litt, eh merkeligt. klarer ikkje første mobben engang. dauer jo, tar dritt med damage og tåler ikkje end dritt. hva faen sjer? :S Ebayer? er nok ikkje det nei^^ Men DK er jo så sykt ower powered, trenger aldrig pauser, kan ta 5-6 mobs på samme level, eller høyere uten og nesten miste hp :S er jo nesten ikkje gøy engang, spiller heller på magen min som er 71 til DK er nerfet Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Deathknight er litt, eh merkeligt. klarer ikkje første mobben engang. dauer jo, tar dritt med damage og tåler ikkje end dritt. hva faen sjer? :S Ebayer? er nok ikkje det nei^^ Men DK er jo så sykt ower powered, trenger aldrig pauser, kan ta 5-6 mobs på samme level, eller høyere uten og nesten miste hp :S er jo nesten ikkje gøy engang, spiller heller på magen min som er 71 til DK er nerfet De to uttalelsene dine skogslik gir ikke mening i forhold til hverandre først: larer ikkje første mobben engang. dauer jo, tar dritt med damage og tåler ikkje end dritt Etterpå: Men DK er jo så sykt ower powered, trenger aldrig pauser, kan ta 5-6 mobs på samme level, eller høyere uten og nesten miste hp Endret 16. november 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
neoman Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 til skoglikts forsvar mista jeg neste hele livet mot første mobben selv. aner ikke hvorfor. men gjorde det både i betaen og på real servers. uansett nå er jeg snart level 68 og klarer 5-6 mobs på lik level uten problemer eliter opp til 3 levler høyere. 3 manna durn the hungerer i dag.5 mann dka ring of blood. trodde klassen gradevis ville synke i styrke fra 60-80 men har faktisk bare intrykk av att den går oppover:P men irriterer meg over att det er så overflod på DK håper det vil roe seg snart:P Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 til skoglikts forsvar mista jeg neste hele livet mot første mobben selv. aner ikke hvorfor. men gjorde det både i betaen og på real servers. uansett nå er jeg snart level 68 og klarer 5-6 mobs på lik level uten problemer eliter opp til 3 levler høyere. 3 manna durn the hungerer i dag.5 mann dka ring of blood. trodde klassen gradevis ville synke i styrke fra 60-80 men har faktisk bare intrykk av att den går oppover:P men irriterer meg over att det er så overflod på DK håper det vil roe seg snart:P ta et par ting i betraktning, dk starter på 55, og dk startet med et våpen og armor som du bare kunne Drømme om i den tida når tbc kom ut!, ikke minst så har vi alle meget god erfaring til nå med spillet etter et pars spilling så klart vi tar 5 6 mobs på engang i outland når vi kom dit med deathknights nå idag, nei synes ikke dk er overpowered i hele tatt, bare utrolig gøy og spilles som regel av meget erfarne spillere så ikke rart mobs blir overkjørt..håper virkelig det blir litt mindre av deathknights rundtomkring for det er som en maurtue akkurat nå hehe, Lenke til kommentar
Fylla Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 noen som har en brukbar dps specc for raiding til DK? Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Heisann, noen som vil legge ut bilde av sin egen Death Knight? hadde vært fint å kunne se:) Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 til skoglikts forsvar mista jeg neste hele livet mot første mobben selv. aner ikke hvorfor. men gjorde det både i betaen og på real servers. uansett nå er jeg snart level 68 og klarer 5-6 mobs på lik level uten problemer eliter opp til 3 levler høyere. 3 manna durn the hungerer i dag.5 mann dka ring of blood. trodde klassen gradevis ville synke i styrke fra 60-80 men har faktisk bare intrykk av att den går oppover:P men irriterer meg over att det er så overflod på DK håper det vil roe seg snart:P Dette irriterer meg også, det vil vel roe seg og alle de som lvler nå vil nok ikke lvl til 70 og ha det som en main(?). Jeg håper hvertfall ikke det, for slik det ser ut nå vil det være flere deathknights enn andre classes. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Heisann, noen som vil legge ut bilde av sin egen Death Knight? hadde vært fint å kunne se:) Level 66: Ellers er det jo sånn at nesten alle lager seg en Death Knight alt når de trenger en pause fra levelling av main. Antallet Death Knights som springer rundt nå er neppe representativt for antallet DK Mains vi kommer til å se. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Heisann, noen som vil legge ut bilde av sin egen Death Knight? hadde vært fint å kunne se:) Level 66: Ellers er det jo sånn at nesten alle lager seg en Death Knight alt når de trenger en pause fra levelling av main. Antallet Death Knights som springer rundt nå er neppe representativt for antallet DK Mains vi kommer til å se. Så bra:D lurer på en ting, må man ha en char i lvl 70 ellernoe for å få tak i death knight? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 trenger bare en lvl55 på den serveren du vil ha DK Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Så jeg trenger en vanlig char lvl 55 for å kunne lage en death knight? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ja det er korrekt. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Okei;) har en i lvl 38 så da får jeg bare sette i gang:P Lenke til kommentar
Kald Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Før jeg lagde meg en Death Knight så var jeg innom en server uten en lvl 55+ karakter på. Og jeg hadde valget å lage en Death Knight der også. Prøvde ikke å lage en, så det kan hende en feilmelding eller noe sånt hadde dukket opp. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Når du lager en på en server uten og trykker create så kommer det opp at du må ha en 55+ ... Men du kan lage en og så transfere til en server uten noen 55... jeg har gjort det. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Deathknight er litt, eh merkeligt. klarer ikkje første mobben engang. dauer jo, tar dritt med damage og tåler ikkje end dritt. hva faen sjer? :S Ebayer? er nok ikkje det nei^^ Men DK er jo så sykt ower powered, trenger aldrig pauser, kan ta 5-6 mobs på samme level, eller høyere uten og nesten miste hp :S er jo nesten ikkje gøy engang, spiller heller på magen min som er 71 til DK er nerfet De to uttalelsene dine skogslik gir ikke mening i forhold til hverandre først: larer ikkje første mobben engang. dauer jo, tar dritt med damage og tåler ikkje end dritt Etterpå: Men DK er jo så sykt ower powered, trenger aldrig pauser, kan ta 5-6 mobs på samme level, eller høyere uten og nesten miste hp er klar over det, var bare i begynnelsen dem var slik, nå knuser man jo allt med dem Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 DK er en Hero class, det er meningen at de på dette tidspunktet skal være litt OP, går fortere å få dem til Northrend da. Tipper at det jevner seg litt ut når de kommer på level 80. Synes det er morsomt å faktisk ikke ende opp som serverens største kjøttkake. Zet'Gor f.eks var en dødsfelle for min Paladin når jeg var level 60. Nå som DK vandret jeg rett inn, moste alt som var der og gikk ut uten en skramme. Med 4% passiv healing hele tiden (blood presence) samt heart strike og Rune Tap i tilegg til et sverd som hjelper meg og en ghoul så er det klart at man ikke har noe problem. Jeg synes det er morsomt, jeg har gått gjennom Outland før så dette området er ikke noe interesangt for meg i alle fall. Men tipper det blir en meganerf bare klagekoret blir høyt nok og folk blir knertet et par ganger av en DK. Nyt det mens det varer, blizzards nerf-o-matic er innstilt på DKs for de neste 5 patchene. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hvis de ikke er balansert i forhold til de andre klassene er det hverken rart eller klanderverdig. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Death knight er jo latterlig gøy, elsker det og det er det jeg vil spille videre. Men på en annen side synes jeg opplegget er noe teit. En ting er at man bare, ja det er bare for hvem, av folk spiller helt gjennomsnittlig wow, har ikke en lvl 55? Jeg synes man i det minste skulle hatt en lvl 70 for å starte en deathknight og også helst at man gjorde om sin eksisterende avatar til en DK. I tilleg til å skulle være 70 synes jeg man også måtta ha fullført et eller annet quest, eller foreks bare de som har tatt illidan kan ha tillgang til å starte.. et eller annet! Jeg synes DK kommer alt for lett, hele begrepet hero class forsvinner for min del. For det andre er det noe urettferdig nesten. En som bare har en lvl 55 kan bare starte en DK, få epic mountskill, dritt fett gear og den, etter min mening feteste classen i spillet . Synes det kan virke noe urettferdig for de som ikke liker DK som også er på 55, de må skaffe penger til mount selv foreks.. Jaja bare noen av mine tanker rundt dk. Utenom det er det genialt, har vel ikke hatt det så gøy i wow på en stund. Hele startsonen var virkelig godt gjort av Blizz. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Men tipper det blir en meganerf bare klagekoret blir høyt nok og folk blir knertet et par ganger av en DK. Nyt det mens det varer, blizzards nerf-o-matic er innstilt på DKs for de neste 5 patchene. Blizzard nerfer ikke etter hva folk skriker om, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå