TanglewoodD Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hei Jeg er ikke helt sikker på om dette er riktig sted å skrive dette, men er det feil, så vær vennlig å flytt den, samt gi meg beskjed. Takk. Jeg har en 2mnd gammel Tangelwood, akustisk stålstrengs gitar til 4000kr. Broren min på 19år klarte i fylla å tryne på den, å lage en sprekke på 15cm pararelt med strengene. Jeg forlangte 4000kr for den, da jeg ikke ville ha en gitar som faktisk hadde en stor skade, som jeg selv har betalt for, uten at det går ann å reparere. - men på en annen side går det å spille på den. Hvor mye er det riktig å la broren min betale ? For jeg mener, skaden vil forbli, den er drit stygg, å jeg vil ikke ha skaden. Det går ikke å reparere, men gitaren er spillbar. Takk! Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hvis du ikke vil gi broren din "skaderabatt" blir det rett om han kjøper ny gitar til deg og selv får den gamle, ødelagte. Denne kan han da prøve å selge. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Krev 4k for den, og gi han gitaren når du får penger av han. Det er ihvertfall fair. .. om du derimot har latt gitaren ligge og slenge på gulvet, og jeg var storebroren din ville ikke jeg betalt det særlig mye for uhellet. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Krev 4k for den, og gi han gitaren når du får penger av han. Det er ihvertfall fair. .. om du derimot har latt gitaren ligge og slenge på gulvet, og jeg var storebroren din ville ikke jeg betalt det særlig mye for uhellet. Jeg har fått 4000kr, å han har fått gitaren. Jeg syntes det var fair. Gitaren lå der den alltid lå. Midt på sengen min. Rett og slett fordi jeg ikke hadde noe annet sted å ha den, å fordi jeg ikke ville ha riper i den. Jeg har til og med gått litt rundt å spørt om noen vil ha en bra gitar med skade for en liten penge, for broren min sin skyld. Hadde jeg fått valget nå, hadde jeg spart de 4000kr, å lagt til 3, for å kjøpt meg noe bra. Er det noen andre som har noen innspill? Endret 13. mars 2008 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Jeg ville ihvertfall ha bedt bror min kjøpt ny gitar hvis han greide å ødelegge en som var min, dessverre så er det sånn at eneste gitaren i huset er hans. Endret 14. mars 2008 av victoryseieren Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Dette er for så vidt litt OT, men for all del, kjøp et stativ til den nye gitaren din. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Dette er for så vidt litt OT, men for all del, kjøp et stativ til den nye gitaren din. jeg gjorde det faktisk 2 dager etter at uhellet skjedde. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Full pris - man kødder ikke med en annen manns gitar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå