ArcTerjus Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Tradisjonelle harddisker har ikke vert mulig å øke ytelsen på. Men hva med SSDer? (Solid State Drives). Kan flash overklokkes? Tror det kunne vert kult å prøve om det går :-D Lenke til kommentar
maedox Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Interessant idé. I teorien er det nok mulig, men om det kan gjennomføres i praksis er nok et helt annet spørsmål. Jeg vil tro at du må jobbe litt med loddebolten for å få det til. På den andre sida er det godt mulig at det ikke er så mye å hente på det. Prøv da vel. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Tviler strerkt på at det er mulig. Da burde det også gå an og overklokke minnepinner, noe som så langt jeg vet er umulig, med mindre man flasher softwaren eller fysiske metoder. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Man kan overklokke PC musa da, det er gøy. Der overklokker man USB porten, og dermed skal det være mulig og overklokke USB penner også.. Endret 16. mars 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Man kan overklokke PC musa da, det er gøy.Der overklokker man USB porten, og dermed skal det være mulig og overklokke USB penner også.. Stiller opp oppfriskningsraten fra 125 opptil 500.. Tviler sterkt på at det har noen innvirkning på USB-disker, i hverste fall kan man skade disken med for høy rate. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Lydkort tar kvelden. Man stiller den til 1000, ikke 500 Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Lydkort tar kvelden.Man stiller den til 1000, ikke 500 Ettersom jeg har skjønt er 500 max.. Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 1000hz er maks, men da bruker man så mye cpukraft at det virker mot sin hensikt. 500hz er anbefalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå