Vegard_Haug Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Mad Max-skaper George Miller forteller om nytt spillprosjekt. Les mer Lenke til kommentar
urrin Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Veldig lite informativt. Er vel ikke mye å diskutere om ett spill som hverken har slippdato, sjanger eller plattform. Hva skal en si? Håper jeg får lov å sloss i Thunderdome? Håper det ikke blir ett bil-racing-spill på linje med mariocart? Osv Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 "We don't need another heeeeero!!" Jo, tydeligvis, siden Hvetemel Gibson gir seg. Høres ut som dem skal gå litt andre veier med filmlisensen sin denne gang, og det høres bra ut. Blir det bra, blir jeg gla, og da er jeg ikke sta, med å kjøpe da. Lenke til kommentar
r3dshrapnel Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Mad max som spill? skeptisk. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Mad max som spill? skeptisk. Tror det er et nes spill basert på filmene Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Mad Max spillet har da allerede blitt sluppet... ja se her, sluppet i juli 1990: http://en.wikipedia.org/wiki/Mad_Max_(video_game) :!: Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Tja, det står jo han ble imponert da de viste ham God Of War II, så det er jo håp. Men det største problemet jeg ser er at dette spillet vil følge filmen nøye (som er svært negativt i seg selv), og Mel Gibson er for gammel til å spille Mad Max? Med andre ord får vi et Mad Max spill uten Mad Max? Hm... Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Vel, viss det nokon gong viser seg at detta her blir ein realitet... Watch out Thunderdome! Here I come. Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Et førstepersons rpg basert på Mad Max kunne jo blitt fantastisk bra. Kjøre rundt i en überpimp custom kjerre og utforske en postapokalyptisk verden. Men sjansen for at det skjer er vel nærmest lik null. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Synes absolutt dette hoeres meeget spennende ut - bare det kommer til PC og Wii saa.... Filmene var jo meget bra nesten alle som en. Tror enern var en av de foerste filmene jeg fikk se alene paa kino. Denne er vel forsaavidt ogsaa den beste. Toern eller treern var vel ikke noe skrive hjem om? Thunderdome med TT var vel den siste i serien - og var ogsaa bra. Foroevrig sier vel sjangern seg selv....hvis utviklerne er noenlunde lojal til konseptet og Mad Max historien og det maa de bare vaere - annet er blasfemisk! Hilsen Mad Max fan (ikke Mel fan) Lenke til kommentar
r3dshrapnel Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Mad max som spill? skeptisk. Tror det er et nes spill basert på filmene Vett det, men teller så vidt:P Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Mel Gibson er Mad Max. Det blir liksom som en Conan-film uten Arnold eller Rambo uten Stallone. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Alltid sett på Borderlands fra Gearbox som noe fra en Mad Max film. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Heller skeptisk til dette prosjektet. :/ Lenke til kommentar
E23Dude Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 sånn som eg har lest når eg har undersøkt om dette spillet så skal det være i stil med gode gamle _Insterstate '76_ bare at man kan gå ut av bilen osv for de som har spilt interstate 76 så kan jo bare dere forestille dere en interstate 76spill(med heftig grafikk) i madmax værden der man kan gå ut av bilen osv.. bare tenk dere kor überfett dette hadde vært med en online bit også lenge leve Mad Max. og forventer at det skal komme en Mad Max 4film og ett spill no snart Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Et førstepersons rpg basert på Mad Max kunne jo blitt fantastisk bra. Kjøre rundt i en überpimp custom kjerre og utforske en postapokalyptisk verden. Men sjansen for at det skjer er vel nærmest lik null. Det spillet eksisterer, dog uten hveteMel Gribson. Og det er kun laste-biler. Het noe sånt som Apocalypse Truck. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg