roadflash Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Sitter på Lan med en helt splitter ny 80 gb harddisk klar til å bli fyllt opp, et problem det går ikke an å kopiere filer over til harddisken får bare feilbeskjeder der det står blant annet finner ikke kilde disk o.s.v. Altså det går ikke an å for eksempel kopiere over mp3'er fra personer til min harddisk. Pliz hjelp meg!!! Lenke til kommentar
roadflash Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 hjelp meg da! Lenke til kommentar
roadflash Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 har formatert... Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Du har laget den som en partisjon? Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 uten at det har noe med saken å gjøre.... hva heter LANet du er på? Lenke til kommentar
roadflash Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 Har den som partisjon ja... Utrolig irriterende å sitte på LAN med ny harddisk når jeg hadde tenkt å fylle den opp, og jeg kan ikke kopiere til min maskin fra andre!!! LANet jeg er på heter PARADIGM (www.para.no), vi er 60.stk! sjekk ut siden... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå