Skrue Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Til dere "hardcore"-spillentusiaster: Hvor godt fungerer en LCD-skjerm for spill, DVD osv. Må bare spørre, ettersom den eneste opplevelsen jeg har hatt med den type skjerm var ganske blandet, med lagging i bildet ved raske bevegelser i grafikken. Skjermen var riktignok en "tidligutgave" av LCD, så det kan hende ting har forandret seg? Vurderer en Hansol 17" LCD på Komplett, men før jeg kjøper, lytter jeg gjerne til deres erfaringer :smile: Fyr løs! Lenke til kommentar
blackice Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Lcd skjermer skal ikke akkurat være tingen for spillig da den ikke oppdaterer seg fort nok. Sitter selv med en 19 NEC MULTISYNC 950+. er storfornøyd. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 Quote: On 2002-01-09 22:21, blackice skrev:Lcd skjermer skal ikke akkurat være tingen for spillig da den ikke oppdaterer seg fort nok. Sitter selv med en 19 NEC MULTISYNC 950+. er storfornøyd. 19"? Heldiggris! Det ante meg at det der med "langsom" oppdatering fortsatt er(?) et problem. Blir da fasiten; "Hold deg unna LCD" i spillsammenheng? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 10. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2002 Hallo?? Er det ingen som har erfaringer med dette da? Håper fortsatt på respons..... Lenke til kommentar
Gega Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 At LCD klarer seg dårlig i spill kommer fra munner som ikke har prøvd dagens skjermer....Jeg kjøpte den 17" Hyundai skjermen PSDATA hadde på juletilbud...Den har overhodet ikke noen problemer å kjøre spill.(Bilspill)...men jeg hadde en SONY E400 før jeg kjøpte denne så jeg er litt vant til veldig gode farger...ikke det at Hyundaien har direkte dårlige farger men LCD blir vel gjerne litt annerledes bilde på uansett Lenke til kommentar
blackice Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Jeg sitter foran 2stk 15"LCD skjermer nå for tiden på jobben, disse kostet 25000kr pr stk. Jeg synes det er greit å sitte foran de å se på, men da må du titte ganske rett på for å få bra farger. Får ikke lov til å spille på de (er lærling og vil ha sjanse til å få jobb når jeg er ferdig som det). Så LCD er etter min mening ikke bra nok til spill. Da er det bare vanlige crt skjermer som gjelder. Tror foresten at cannoliBoy sitter med LCD skjerm, du kan jo høre med han. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 10. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2002 Takker for alle svar! Det ser ut som om det går i retning av en CRT-utgave! :smile: [ Denne Melding var redigert av: Skrue på 2002-01-10 21:01 ] Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 De nyeste LCD skjermene på markedet skal ikke ha noen problemer med å kjøre spill og dvd. Sørg bare for at responstiden er så lav som mulig. Kommer du ned på 30-25 ms så skal du ha en skjerm som skal takle det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå