Tabbe Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Ja, så har det seg altså slik at jeg har tenkt å kanskje kjøpe Generals. Har hørt at det var litt kjedelig på singleplayer men konge på multi. Men så er det slik at det ikke fins noen demoer, og før jeg kjøper det er det et par ting jeg vil vite. For det første, det er en rts, ikke sant? Vil dette si at du kan "ta kontroll" over en eller annen fyr og se kampene fra første perspektiv? For det andre, hva er det "general" system jeg hører så mye om? har ikke helt fått det med meg. For det tredje, Jeg så at mange mennesker hadde problemer med å logge på c&c Generals når de bruker ngt adsl? Er det noen porter som kan åpnes for å fikse dette? Jeg vet hvordan jeg åpner porter og kan for det meste navigere meg omkring når det kommer til konfigurering av internet routern, jeg må bare vite om det i det hele tatt er mulig. Takker for all hjelp og respons. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 For det første, det er en rts, ikke sant? Joda, det er akkurat samme systemet som Red Alert, Warcraft osv. Vil dette si at du kan "ta kontroll" over en eller annen fyr og se kampene fra første perspektiv? Nei, det er fugleperspektiv det går på. Men du kan zoome. For det andre, hva er det "general" system jeg hører så mye om?har ikke helt fått det med meg. Hmm. Det må vel være det med at du blir forfremmet etterhvert som du fighter og får nye units og greier. Lenke til kommentar
Tabbe Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 Jaja, takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå