Steel87 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Skal montere høyttalere i min corsa B. det har ikke vært montert det før i denne bilen. så jeg lurte på hva som er orginal størrelse? Og viss jeg skjærer i dørene for å få plass.. vil dette da svekke dørene noe særlig?? ' Lenke til kommentar
Steel87 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Skal montere høyttalere i min corsa B. det har ikke vært montert det før i denne bilen. så jeg lurte på hva som er orginal størrelse? Og viss jeg skjærer i dørene for å få plass.. vil dette da svekke dørene noe særlig?? ' ingen som vet hvilke høyttalere som passer?? evt om det er skadelig å skjære i dørene der høyttalerene skal stå.? Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Skal montere høyttalere i min corsa B. det har ikke vært montert det før i denne bilen. så jeg lurte på hva som er orginal størrelse? Og viss jeg skjærer i dørene for å få plass.. vil dette da svekke dørene noe særlig?? ' ingen som vet hvilke høyttalere som passer?? evt om det er skadelig å skjære i dørene der høyttalerene skal stå.? dørtrekk er ikke en bærende konstruksjon hvis det var det du lurte på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå