myhken Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Bruker kun kalenderen i Outlook 2007. Derfor er det kjedelig at hver gang jeg starter Outlook, så starter den rett i innboksen. Er det noen enkel måte å kunne få Outlook til å starte med å vise kalenderen, og kun den? Har prøvd å se gjennom alternativene, men finner ikke noe. Kan jo være at jeg ikke har sett på rett steder... Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Tools -> Options -> Other -> Advanced options -> Start up in this folder. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Tools -> Options -> Other -> Advanced options -> Start up in this folder. Takker, be lurt av at det feltet var grått og ikke så ut som det kunne endres.... Men nå funker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå