Joachim_F Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Eventyrspillet Tale of a Hero ser ut til å være inspirert av Quest for Glory. Her er en demo. Les mer Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hmm - ut fra artikkelen klarer jeg ikke helt å se koblingen mt Quest for Glory. Utdype? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Spilt ferdig demoen nå og synes det var et artig spill, simpelt og enkel grafikk til å være idag men sjarmerende og med så få adventure spill så er dette hjertelig velkommen. Er år å dag siden jeg spilte Quest for Glory, men det er kanskje litt samme setting. En helt som ikke ser alt svart hvit og med en god dose humor. Kan bli et bra og ikke minst artig adventure spill dette. Anbefales å teste Lenke til kommentar
Livert Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Ah, deilig med litt eventyr Ganske billigprodusert, men ok stemning og puzzles. Vil ha mer Lenke til kommentar
dundun Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Noen som vet åssen jeg får tak i den stigen? har dekket til lampene med leather men kommer ikke videre, litt ny i denne sjangeren Lenke til kommentar
Livert Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Noen som vet åssen jeg får tak i den stigen? har dekket til lampene med leather men kommer ikke videre, litt ny i denne sjangeren Sikker på at du har fikset alle lampene? det er flere enn to Og det er ikke sikkert alle skal DEKKES til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg