Loko Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Ganske tåpelig å påstå at noen jobber for bestbuy bare fordi man er uenig og man ser saken fra butikkens side. Det er faktisk ganske mange her som faktisk jobber i butikknæringen, noe som gjør at man får et ganske balanserte tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Ganske tåpelig å påstå at noen jobber for bestbuy bare fordi man er uenig og man ser saken fra butikkens side. Det er faktisk ganske mange her som faktisk jobber i butikknæringen, noe som gjør at man får et ganske balanserte tilbakemeldinger Var vel i grunnen det at han registrerte seg kun for å svare på min post, har kun én post, og ikke vært her siden.. Men, de fleste her er uenige med meg, har ikke beskyldt dem/de andre for noe tilhørighet til noen bedrift.. Er fortsatt mistenksom på bruker Loko1, men som jeg også skrev: Uten at det har så mye å si... ... ... ! Lenke til kommentar
Loko Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Ganske tåpelig å påstå at noen jobber for bestbuy bare fordi man er uenig og man ser saken fra butikkens side. Det er faktisk ganske mange her som faktisk jobber i butikknæringen, noe som gjør at man får et ganske balanserte tilbakemeldinger Var vel i grunnen det at han registrerte seg kun for å svare på min post, har kun én post, og ikke vært her siden.. Men, de fleste her er uenige med meg, har ikke beskyldt dem/de andre for noe tilhørighet til noen bedrift.. Er fortsatt mistenksom på bruker Loko1, men som jeg også skrev: Uten at det har så mye å si... ... ... ! Kan si at det var meg som skrev den posten. Hadde problemer med min egen bruker.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Da stiller saken jo se helt anderledes igjen, for det var jo ikke (bare) argumentasjonen hans (eh, din) jeg reagerte på, men omstendighetene rundt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå