Xpi Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Hei, ikke ofte jeg har problemer med GPRS/EDGE innstillinger, men denne gangen må jeg melde pass. Etter jeg fikk nytt simkort fra One Call så får jeg ikke brukt Opera Mini/Gmail etc. Jeg får brukt WAP leseren på telefonen. Jeg har slettet alle innstillinger på telefonen og lagt inn både WAP, MMS og internett innstillinger fra One calls hjemmeside. Får bare melding om at "no working connection". Har også prøvd å slette Opera Mini og legge inn på nytt, men samme problem. Finner heller ikke noen sted i menyene der jeg kan bestemme hva slags tilkobling Opera Mini skal bruke. hmm. Og sim kortet mitt har ikke plass til mer enn 50 kontakter ?? Før hadde jeg vel 200 plasser på simkortet. Hvor mange kontakter har dere plass til på kortet deres? EDIT: har en Nokia 6300 Endret 13. mars 2008 av Xpi Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hvor mange kontakter har dere plass til på kortet deres? EDIT: har en Nokia 6300 Noen som fremdeles lagrer kontakter på sim-kort? Lenke til kommentar
kbi Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hvor mange kontakter har dere plass til på kortet deres? 250 (One Call) Noen som fremdeles lagrer kontakter på sim-kort? Ja, som backup for telefonens kontaktliste. Ikke verdens beste backup, men det holder i alle fall hvis telefonen tar kvelden uten at SIM-kortet gjør det . Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Bruker telefonminne ja, men greit å ha numrene sine begge steder. Uansett ikke store problemet, men når alle andre sitter med 200-250 kontakter på sim kortene sine så føler jeg at jeg har fått et gammel simkort. Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Opprett et nytt tilgangspunkt manuelt, så skal Opera Mini, Gmail etc. virke igjen. Alt tilgangspunktet trenger å inneholde er tilgangspunktnavnet "internet". Husk å gjøre tilgangspunktet til standard for alle applikasjoner etter at du har opprettet det. Husker jeg ikke helt feil, kan du opprette tilgangspunktet i Innstillionger > Konfigureringsinnstillinger. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Opprett et nytt tilgangspunkt manuelt, så skal Opera Mini, Gmail etc. virke igjen. Alt tilgangspunktet trenger å inneholde er tilgangspunktnavnet "internet". Husk å gjøre tilgangspunktet til standard for alle applikasjoner etter at du har opprettet det. Husker jeg ikke helt feil, kan du opprette tilgangspunktet i Innstillionger > Konfigureringsinnstillinger. Takk for hjelpen. Kan bekrefte at dette virket hos meg. Så nå virker Opera Mini igjen. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ja, som backup for telefonens kontaktliste. Ikke verdens beste backup, men det holder i alle fall hvis telefonen tar kvelden uten at SIM-kortet gjør det . Da bør du heller ta en titt på zyb.com Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Husk at du sikkert separat må velge hvilket datakonto som skal brukes av Java-programmer. Dette i tillegg til innstillingene om hvilke som skal brukes ved wap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå