Erasus Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Få helsesøster til å gjøre det om hu er heit og du tror du har en sjanse ;P Bedre en kompisen min som fikk mora si til å gjøre det ... Det der må være noe av det kvalmeste jeg har lest på en stund ja. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Forundret over at ikke flere reagerte på den setningen ... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Rart at folk ikke reagerer på "en venn av en venn"-historier? Hadde alt som "en bekjent av en kompis" virkelig skjedd, så hadde jeg låst meg inne i frykt for menneskeheten. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Unknown_* Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hvorfor skal du måle på oversiden? Noe av pungen henger jo faktisk fast i penisen og du får jo ikke pungen inn i kjøttstykket? Min penis måler på oversiden 18 cm, men når jeg måler fra der hvor pungen er fest på penis måler den 15 cm. Hvilken er mest korrekt, for meg den siste, dessverre. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Rart at folk ikke reagerer på "en venn av en venn"-historier? Hadde alt som "en bekjent av en kompis" virkelig skjedd, så hadde jeg låst meg inne i frykt for menneskeheten. Den var litt stygg ... Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Den måles ikke i slapp. Helt ubrukelig. Finnes ikke én slapp tilstand hvor den kan måles. Innimellom er den slapp og stor, innimellom slapp og liten, innimellom kald og innimellom varm. Finnes bare én ca konsekvent tilstand hvor den er verdt å måle (hvis man ser på det som "verdt det" å måle utstyret), og det er erigert. haha, nå måtte jeg le mål fra oversiden du! Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Mål fra siden så blir du ikke så skuffa uten at det blir helt feil heller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg