Gjest Måle penis riktig Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 hvor og hvordan skal man egentlig måle penis for å få mest mulig riktig lengde og tykkelse? Er dette noe som helsesøster kan gjøre? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ja dersom du skal ha ei bra nøyaktig lengd synest eg du skal la helsesystera gjere det for deg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hvorfor vil du måle penislengden din? Det er bare et tall, som ikke har noen praktisk betydning. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Tenner helsesystera deg då? Trur det kan vere litt greitt at ho gjer det dersom ho skal måle den... Lenke til kommentar
LaserNinja Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Tenner helsesystera deg då? Trur det kan vere litt greitt at ho gjer det dersom ho skal måle den... Hun trenger bare leke litt med den så går det bra. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Som sagt så høres det jo ikke værst ut å få sykesøstra til å gjøre det hvis hun går med på det Men det er såre enkelt. Lengde måles på oversiden, fra der hvor penisen starter med magen og helt ut til tuppen. Tykkelse er omkretsen på det tykkeste på selve skaftet. Begge i helt stiv tilstand såklart. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Få helsesøster til å gjøre det om hu er heit og du tror du har en sjanse ;P Bedre en kompisen min som fikk mora si til å gjøre det ... Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Ha-ha. Og mora hans gjorde det? Utrolig. Jeg vil ikke anbefale å spørre helsesøster eller noen andre man ikke er seksuelt intim med om dette, da det fort kan resultere i dårlig stemning og endog risiko for ørefiker. Det er også lett å gjøre selv, noe man fort vil få beskjed om av de man evt. spør. Som sjekketriks kan det muligens virke, hvis jenta har sans for denslags humor. Du får selv vurdere om det er verdt en ørefik eller ti. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Får no vel ikkje øyrefik av den grunn... Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) heh Endret 23. juni 2008 av Cosmo med K Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Det er jo ikke så viktig at man må få helsesøster til å gjøre det! Nei, mål på overdel av penis til tupp. Det som er faktisk mulig for penetrering. Har hørt om folk som måler underside og skryter av lengde på oppmot 20cm, men dette stemmer ikke. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Rasch: Det er folk som har oppmot og tilogmed over 20cm målt på oversiden, ikke så vanlig, men ikke kjempeuvanlig heller. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Har hørt om folk som måler underside og skryter av lengde på oppmot 20cm, men dette stemmer ikke. Måler de et par runder rundt pungen for sikkerhets skyld og? ^^ Mener jeg leste at man målte på siden av penis (ut i fra knokkelen den er festet til) i en wikipedia-artikkel noen lenket til i en annen tråd om emnet. Ellers har jeg også hørt oversiden. Endret 14. mars 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Rasch: Det er folk som har oppmot og tilogmed over 20cm målt på oversiden, ikke så vanlig, men ikke kjempeuvanlig heller. ja selvfølgelig, men når man spør hvordan han har målt og han svarer undersiden, så er jo ikke det gyldig. Jeg står fast på at det er kun oversiden som teller. Det er starten på magen som hindrer dypere penetrering. Ngz: Hmm.. blir ikke siden også litt feil? Endret 14. mars 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Gjest Måle penis riktig Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Helsesøster kunne ikke gjøre det. Var ikke hennes jobb, sa a. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hehehe, men du skal ha for at du er tøff nok til å spørre sykesøster om noe sånt! Jeg hadde aldri turt det.. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 De fleste sider sier jo at den skal presses inn til beinet ovenfor penisen, også måler man derfra. Så er det vel den mest korrekte måten, ihvertfall for å finne gjennomsnittsstørrelse. Og man kan jo også bruke den delen av penis, hvis man presser fettet rundt penis ned med fingrene;) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Få helsesøster til å gjøre det om hu er heit og du tror du har en sjanse ;P Bedre en kompisen min som fikk mora si til å gjøre det ... Jeg lurer litt på den type morsfølelse, jeg ... Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 har lest at i erigert så skal den måles fra undersiden og opp til tupp. i slapp så måles den på oversiden Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Den måles ikke i slapp. Helt ubrukelig. Finnes ikke én slapp tilstand hvor den kan måles. Innimellom er den slapp og stor, innimellom slapp og liten, innimellom kald og innimellom varm. Finnes bare én ca konsekvent tilstand hvor den er verdt å måle (hvis man ser på det som "verdt det" å måle utstyret), og det er erigert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg