Joachim_F Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Mass Effect får en etterfølger, og BioWare vet hva som må forbedres. Les mer Lenke til kommentar
master_al Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Dette blir sikkert en genial oppfølger. Enern er noe av det beste jeg spilte i fjor, og jeg spiller det fortsatt. Får håpe vi får større nedlastbare oppdrag enn det som vi fikk denne uken Lenke til kommentar
goggys Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Spennende. Like veldig godt ME så en oppfølger bli nok suveren. Morsom tekst under bildet forresten "En blå dame og vennene hennes" Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Samme grafikk da? Kommer det til PC? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Herlige nyheter! Mange av sideoppdragene fungerte bra i spillet, men man fikk svært ofte alt for lite belønning for alt strevet. Sitter man med 2 000 000 credits på konto så er 10 000 i belønning for et langt oppdrag litt som å få en flaske Peach Canei til barskapet sitt. "Scan the keepers" er et godt eksempel på sideoppdrag man forventet en skikkelig belønning for å fullføre. Ser gjerne at man også få "unique items" ved gjennomføring av enkelte oppdrag. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Mass Effect er mest sannsynlig det beste RPG jeg noen gang har spilt, så Mass Effect 2 tror jeg blir en fryd for sjelen! Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hva var det jeg sa? Du, det aner jeg ikke.. "En pølse i lompe, takk!"? "Faen, skrudde jeg av steikeovnen?" "Lurer på hva som skjer på Hotel Cæsar i dag..."? Lenke til kommentar
urrin Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hva var det jeg sa? Du, det aner jeg ikke.. "En pølse i lompe, takk!"? "Faen, skrudde jeg av steikeovnen?" "Lurer på hva som skjer på Hotel Cæsar i dag..."? Vittig. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Dette blir sikkert en genial oppfølger. Enern er noe av det beste jeg spilte i fjor, og jeg spiller det fortsatt. Får håpe vi får større nedlastbare oppdrag enn det som vi fikk denne uken Dette har eg òg tru på. Mass Effect var eit heilt fantastisk spel. Eg plukka det nyleg fram att, mtp at "Bring down the sky" blei utgitt. Etter å ha brukt ca 2 timar på denne 'utvidinga' har eg ikkje klart og leggje frå meg spelet, og er no på 3. gjennomspeling. Elskar kvart sekund. Mass Effect er mest sannsynlig det beste RPG jeg noen gang har spilt, så Mass Effect 2 tror jeg blir en fryd for sjelen!Det eg lurar på er kor lenge det er til me får sjå ME2. Mtp at motor m.m allereie er klart. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 -Snip- Vittig. Hehe du la opp til det selv. Dette kan jeg se frem til. Kompisen min begynner bli litt småamper etter at jeg har lånt ME nå i over en måned. Får spille meg gjennom og så sitte vente på 2'ern Lenke til kommentar
General-Outlaw Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Håper det blir mere og gjøre på sideoppdragene, for det var det eneste jeg syns var kjedelig med spillet. Kunne godt ha vært mere og gjøre på de planetene som ikke hadde noe og gjøre med hovedoppdraget Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Tipper Mass Effect 2 kommer en gang i 2009. Hvis en ser på mønsteret i forhold til utgivelser av BioWare spill, så er det 2 år mellom hver utgivelse. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 "De andre planetene" var liksom så dårlig utført i forhold til de i hoved oppdraget. Så det var ikke nok å kjøre den bilen rundt når det hele nesten bare ser ut som et tilfeldig landskap for å teste bilen (som i en beta eller noe). Gleder meg som e unge til 2eren, tror den kommer til å eie! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Kommer 2ern til 360? eller snakker vi nestegenerasjons når den tiden kommer? Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Sweeet! Gleder meg helt sinnsykt til dette! Gjør ikke noe om grafikken blir den samme spør du meg, så lenge historien og alt annet blir like bra som eneren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg