Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

ny stereo, kom med tips!

Anbefalte innlegg

for å si det med en gang, jeg er ikke bilstereo-gal, så jeg har ikke så veldig mye peiling. men nå tror jeg at jeg må bytte ut den jeg har. jeg kjører en 2003 passat stasjonsvogn, altså familiebil. den stereo'n som står i originalt (en blaupunkt) gir god lyd og alt det der, men den takler ikke brente cd'er av en eller annen grunn. blir bare knitring og tull. har lest at det er flere som har problemer med den. nå trenger jeg en ny. det må være billig, men god lyd (håper på minst like bra som den jeg har). dersom det er usb-inngang eller lignende, så er det topp, for jeg har mye mp3 liggende som jeg ikke gidder å brenne ut. jeg har bare høyttalere fram i bilen foreløpig, men jeg skal se om jeg får byttet ut og satt inn nye etterhvert, og da satser jeg på å ha noen bak også.

altså, når jeg sier billig, så tenker jeg først og fremst under 2000 (håper det finnes litt i denne prisklassen også...), og gjerne et stykke under hvis det er mulig ;-)

håper det er noen med peil som kan gi meg noen tips!!

EDIT: det er ikke tenkt at stereoen må kjøre noe sub og sånt, bare til litt vanlig folkelig lydnivå

Endret av standby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tusen takk for tips!! og disse er bra altså? har dere prøvd de selv eller?

og jeg lurer på en ting til... er det enkelt å bytte selv? for ei kløne liksom? har byttet på noen gamle biler jeg har hatt da men. jeg har ikke de pinnene som du må ha for å få ut den gamle, men det finnes sikkert noen jeg kan låne av

Lenke til kommentar

Du kunne lånt mine, men jeg tar dessverre ikke sjangsen, du kan være en voldteksmann med sansen for gutter på 20. Uansett, er bare å gå et sted de selger bilstereo (blaupunkt) så får du nok låne der.

Ellers er det ikke så vanskelig å bytte, er helt sikker på at du klarer det uten problemer.

Lenke til kommentar
Du kunne lånt mine, men jeg tar dessverre ikke sjangsen, du kan være en voldteksmann med sansen for gutter på 20. Uansett, er bare å gå et sted de selger bilstereo (blaupunkt) så får du nok låne der.

Ellers er det ikke så vanskelig å bytte, er helt sikker på at du klarer det uten problemer.

takk for tipset! og flott at du er forsiktig, disse bilstereoforumene er ingen spøk ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...