voluz Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hei! Mobilen min ble ødelagt forleden, og jeg har meldt inn skaden til mitt forsikringsselskap Gjensidige. Har hatt mobilforsikring (Telenor mobilforsikring) i mange år, og nå ser det ut til at det endelig var verdt pengene... Vet noen hvor lang tid det gjennomsnittlig tar fra man melder en skade til oppgjøret er klart? For ordens skyld, den er skadet "beyond" reparasjon - etter min mening. (Knust skjerm, kamera, batteriluka er ødelagt, sprekkskader i hele "karosseriet".) P.S. Beklager om denne er posta feil plass, regner med mod flytter den i tilfelle. Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Regner med at de sender mobilen inn til verksted hvor de sjekker mobilen om det er mulighet for reperasjon. Hvis kostnadene er for høye så får du nok en ny mobil eller en tilsvarende mobil. Regner med at du må vente i minst 3 virkedager. Har ikke noe erfaring med Telenor, men har hatt erfaring med netcom, hvor de tilbyr mobilforsikring behandling på 24 timer som er ganske kjekt! Lenke til kommentar
voluz Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 OK. Det har vel gått 3 virkedager nå, så arbeider ikke på spreng da skjønner jeg... De må gjerne få den til tilsyn ja, men tror de kunne spart seg den tida. Med dagens mobilpriser sammenholdt med reparasjonskostnader skal det ikke rare skaden til før det lønner seg å gi kunden en ny telefon tror jeg, selv om det er en K850i som ikke er blant de billigste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå