mrskaug Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Er det noe som har ett tips om hvordan jeg kan innrede en toyota hiace (kort verson) til en jeg kan overnatte i bo i en uke? skl på tur med hundene, men er ikke sikker på hvordan jeg kan gjøre det enkelt. hvis noen har bilder eller noe så er det bra. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Slenge en madrass baki, enkelt og greit? Er den for kort går den kanskje an å la bakluken være åpen og ha madrassen stikkende ut der. Kan jo lage til noe stæsj med et telt rundt bakparten av bilen, så det ikke kommer vind og regn inn.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Er vel bare å bygge en seng det, i høyden f.eks. Slik at du har plass til andre ting. Sett mange biler, ala størrelsen til Hiace, med 2 senger, mikrobølgeovn, og lysinnredning. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hvis du er smart så lager du en form for stilas/ plattform baki, slik at du kan stappe bagasje under sengen, og madrass på toppen. Trenger ikke være så sinnsykt høyt. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Trur det kan bli jævli kaldt baki der, så jeg vil anbefale en kraftig tykk sovepose Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå