Klykken Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) rft Endret 24. mai 2010 av wdd Lenke til kommentar
V_B Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 grattis. Vet du hvilken platform du ender på ? Lenke til kommentar
Klykken Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) fef Endret 24. mai 2010 av wdd Lenke til kommentar
V_B Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Du får si ifra om det er eldfisk og hvilken utreise dato du får. Går lære i automasjon der, så kanskje vi havner på samme skift da. Vet du hva fadderen din heter ? Lenke til kommentar
Klykken Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) f Endret 24. mai 2010 av wdd Lenke til kommentar
V_B Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Okei. Da reiser du ut en uke etter jeg drar hjem, og hjem en uke før jeg kommer ut. =) Lykke til her ute, super arbeidsplass ! Lenke til kommentar
Klykken Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) f Endret 24. mai 2010 av wdd Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg har jobbet Onshore i sommer, via et annet selskap (SAS). Det er generelt bra off og onshore på COPNO, digget den plassen. Lenke til kommentar
Andie Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Bumper denne jeg. Har søkt som prosesstekniker hos ConocoPhillips. Venter fortsatt på svar. Noen som vet sånn ca hvor lang søknadbehandlingen er? Får til å følge med litt på siden deres, gjennom min profil der. Der står det at jeg har kommet til "secondary review". Videre står det: Continued review of your candidacy is now occurring and a representative of ConocoPhillips may be in contact with you to discuss next steps. På den norske siden står det: Videre gjennomgang av ditt kandidatur blir nå foretatt, og en representant fra ConocoPhillips vil ta kontakt med deg for å diskutere den videre fremdrift Denne oppdateringen ble gjort 23.september. Siden har det ikke skjedd noe. Står ingen kontaktperson i annonsen. Kanskje noen her vet hvem jeg evt. kan ringe bare for å vise interesse? Må være noen som jobber for ConocoPhillips her? Endret 12. oktober 2011 av Andie Lenke til kommentar
V_B Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Hei. Du kan gå innpå søkerportalen, så "my jobpage" - og der finne du "contact name". Så ville jeg ringt 52 02 00 00 (resepsjonen) og spurt om å få snakke med denne personen. Hvis ikke det skulle hjelpe, så ville jeg kanskje prøvd å bli satt over i noen i "Staffing" (wild guess). Lykke til! Lenke til kommentar
Andie Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Står ikke noe sånt hos meg nei. Er ikke noen kontaktinfo på stillingsannonsen heller. Eier ikke tålmodighet på akkurat dette kjenner jeg Endret 17. oktober 2011 av Andie Lenke til kommentar
V_B Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Er det på finn.no eller CopNo sine sider du har funnet annonsen? Lenke til kommentar
Andie Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Finn.no.. Den lå ut på copno sin side også. 13 prosesstekniker stillinger. Jobber du hos dem? Mener å ha lest det tidligere her? Har desverre ingen erfaring innen olje/gass, men fra annen stor prosessindustri som er mere kompleks og avansert enn plattform. Har du noen navn jeg kan ringe kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå