minotir Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Heisann. Jeg lurte på om det går an å stille ned hastigheta på prossesor vifta jeg. den bråker noe så grønnj**** nå, men det gjorde den ikke når den var ny. Noen som har tips? tempraturen ligger på 40-43 grader og det er en slik prossesor med original vifte: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331906 Lenke til kommentar
pstub Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Prøvd å "støvsuge" CPU-kjøleren og vifta? Det samler seg etterhvert en god del støv mellom kjøleribbene som hindrer luften i å strømme gjennom og kjøle CPU'n. Sjekk det først! Lenke til kommentar
minotir Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 det funka ikke noe særlig noen flere tips? Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 du kan jo kjøpe en ny stillegående cpu vifte som også kjøler bra. eller du kan laste ned et program som heter speedfan, der man kan regulere hastigheten. Over Bjoergvin Graater Himmelrig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Zalman sine vifter er kjent for å være stille og gjøre jobben bra. Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg har koblet till Viftestyringen på CPU viften, og får messages når jeg når så og så mange grader, og derretter stiller opp viften manuelt. Men du kan også bruke speedfan, Q-tips(til de vanskeligste plasser) Og Støvsuge pcn, men da anbefaler jeg at du tar ut CPU viften for at du ikke skal få statisk elektrsistet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg har til og med brukt tanntråd for å rense min Zalman 9700NT for støv. Lenke til kommentar
spioner Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 tar ikke det sykt lang tid med tanntrå a? haha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jo, det tar "sykt" lang tid. Bare tenk deg alle kjølefinnene. Så måtte jeg også gjøre det på to forskjellige sider. Neste gang kjøper jeg heller ny kjøler enn å gjøre det igjen. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg rensa PC-en til en storrøker. Måtte ta av vifta og legge kjøleren i en gryte med kokende vann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå