thunstad Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Noen som vet noe om dette kortet? Crucial ATI Radeon 9700PRO 128MB DDR Er det som alle andre RADEON 9700 PRO kort? Lenke til kommentar
corcky Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Ja, men Cruicial er kjent for å bruke "gode" komponenter så du kan no regne med gode oc resultater. Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg har kun funnet BULK utgaver av dette kortet. Er det slik at BULK her er kun kortet? Regner med den eksterne strøm adapteren følger med? Kabler til tv ut o.l driter jeg i Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Nå sitter jeg her med kortet innstalert Lenke til kommentar
corcky Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Gratulerer med konge kort. :smile: Svarte det til forventningene? Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Gratulerer med konge kort. :smile: Svarte det til forventningene? Ja uten tvil. Det første du legger merke til er faktisk hvor bra 2D kvaliteten er. Det virker som om jeg har fått meg ny skjerm Ellers er selvfølgelig 3D ytelsen meget bra. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Ja... 2d kvaliteten er sykt mye bedre på ATI kortene. Trodde selv ikke forskjellen var så stor. Men etter å ha prøvd ATI kort er det liten tvil om at de rett og slett banker de fleste andre. Kanskje med unntak av Matrox. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg planlegger å kjøpe eg nytt skjermkort til komfen, i mai, da blir det dette skjermkortet og ny skjerm det blir vel bra da? Har du fått noen overklokkings resultater eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå