datamaskin Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Til nå når jeg skal føre over sanger til I-tuens har jeg gjort dette: Fil> legg til fil i bibliotek>funnet kilden> bladd igjennom 1000 sanger for å finne den ene av de ti nye sangene, også ført den over. Ekstremt tungvint metode hvis jeg f. eks har 10 nye sanger... Noen som har tips til en enklerer løsning eller gjør dere også denne metoden? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Lettare å bruke programmet Ephpod, du kan bla gjennom musikk på same måte som i iTunes, men og kopiere direkte over. Dessutan fører du ikkje dei over når du gjer det på din måte, du leser kun av musikkfila frå spelaren. Lenke til kommentar
datamaskin Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Du sier jeg ikke fører over? Hvordan gjør jeg det da? Vil helst holde meg til itunes... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Det går ikkje, iTunes støtter ikkje den funksjonen. Du må enten kopiere manuellt på mappene eller med tredjeparts program. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Legge over fra cd? Jeg bruker bare drag N' drop :S Dra musikkfilen inn på itunes vinduet. Lenke til kommentar
datamaskin Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Men det er jo det som er problemet... Når jeg laster ned 10 n ye sanger så er det så stress å finne hver enkelt blant de mange tusen jeg har fra før.... Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Men det er jo det som er problemet... Når jeg laster ned 10 n ye sanger så er det så stress å finne hver enkelt blant de mange tusen jeg har fra før.... Frustrasjon er en del av the itunes experience. Når du aksepterer det, går det lettere. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) .. eh, hørt om søk ? du har vel ikke 1000 sanger med samme navn? Endret 17. mars 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
datamaskin Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Men det er jo litt av det som er problemet. Lurte på om det var en LETT metode på dette. Å søke opp hver å en sang er ikke akkurat lett men hvis det er sånn jeg må gjøre det så er det greit. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Om du har ID-tag på det meste kan du lett navigere med Ephpod, kan sikkert søke etter både tag og navn og. Lenke til kommentar
jkarte Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Legge over fra cd? Jeg bruker bare drag N' drop :S Dra musikkfilen inn på itunes vinduet. Støtter drag N' drop. Bruk windows utforsker til å navigere i musikkbibloteket ditt og dra sangene/albumene over i iTunes. Rekner med at du har all musikk lagret på samme sted med f.eks. mapper for kvar artist og undermapper for kvart album. Har du enkle sanger kan du legge disse i en mappe og kalle den for diverse eller noe sånt. Endret 27. mars 2008 av jkarte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå