Bjørnli Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Skikkelig grått igår, og delvis "mørkt". Vet jeg gjorde feil med bare 200 i iso, men andre tips? Hadde ikke så bra objektiv(Canon EF 80-200mm, l 4,5-5,6) men merka de var såpass "tamme" så tenkte prøve med 50mm 1.8 en annen dag. Men Gi gjerne tips og kritikk. STORT BILDE - Klikk her STORT BILDE - Klikk her http://album.zaftsuse.net/Dyreliv/index.html for de 5 andre bildene av endene. Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hei. Bilder av ender, ok. Men litt kjedelige? Sikkert fine i en fuglebok, men de ikke så veldig spennende fotomessig. Skulle gjerne sett at det skjedde noe mer i bildet. Og refleksen fra blitsen på det nederste bildet var forstyrrende. Men du hadde dette bildet på siden din, det syntes jeg var mye mer spennende. Her er det litt mer å se på, og man kan dikte seg opp en historie om sjalusi og drama ... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg likte de egentlig ganske godt Btw, jeg måtte lese emnetittelen 2 ganger, første gangen ble det "Smerter i endetarmen" Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Tro meg, det hadde jeg ikke tatt bilder av. Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Vel, komposisjonsmessig er dette svakt. Det første man tenker når man ser slike bilder er en "knipser", som tar bilder uten ettertanke, og ikke engang gidder bøye knærne. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Har lett for å bli slike bilder som alle tar,prøv å finn mere "spennende" vinkler å ta bildene fra slik at de skiller seg litt ut fra mengden,ja vet det ikke er enkelt,sliter mange ganger med samme problem . Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 prøvde komme så lavt som mulig men dessverre vanskelig:/ Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 sorry dual post/bumping, men skal prøve ta bilder senere idag, noen tips til instillinger? skal bruke Canon EF 80-200mm, l 4,5-5, objektivet mitt, forslag til settings osv.? vil ha så bra som mulig bilder etterpå(og ja, stativ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå