abene Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 På Hulu.com kan amerikanere nå se over 250 TV-programmer pluss en rekke filmer – gratis Les mer Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hulu er genialt, anbefales på det sterkeste. Dog ingen ny nyhet men kan vel ikke alltid forvente det av hw.no Lenke til kommentar
(ODIN) Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 norge dulter bestandig etter. hvordan kan man omgå denne "bare for usa saken"? må man bruke proxy? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hulu.com er helt greit, men ikke bra nok i disse dager, tregt, og dårlig kvalitet på filmer Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Kvaliteten er fullt brukbar på tv-serier. For å komme forbi sperringen på sider som Hulu og Pandora kan du bruke Hotspot Shield. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Kvaliteten er fullt brukbar på tv-serier.For å komme forbi sperringen på sider som Hulu og Pandora kan du bruke Hotspot Shield. jeg prøvde det en liten stund men fant fort ut at jeg kan like godt laste ned det jeg vill se på i sikkelig kvalitet.. så Hulu.com er ikke noe å rope hurra for Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Kvaliteten er fullt brukbar på tv-serier.For å komme forbi sperringen på sider som Hulu og Pandora kan du bruke Hotspot Shield. Mange seriar som i dag går i HD. På ein 32"+ LCD/Plasma-skjerm er ikkje dette noko særleg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Poenget er vel heller at folk skal "slippe" å laste ned og, da... Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Mange seriar som i dag går i HD. På ein 32"+ LCD/Plasma-skjerm er ikkje dette noko særleg. HD skulle normalt se ganske så bra ut på 32", så jeg regner med at du mener noe helt annet enn det du skriver? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Litt dum formulering, meinte den kvaliteten som blir tilbudt på denne sida i forhold til HD. Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 jeg har vært bruker på hulu nå siden oktober - november og jeg har aldri hatt noen problemer med siden. Jeg har også kunnet slippe og bruke hotspot shield til tider. Jeg må si at hulu er en gangske så bra side, greit kvaliteten er så som så. Men den er bedre enn enkelte nedlastinger som ligger ute på piratmarkede. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Spennende utvikling. Vi skulle hatt en liste med oversikt over slike tilbud (tenker ikke på dårlige prg. a al TVNoo etc., men VOD som SF Anytime) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Det er bare å skru av Hotspot Shield ved vanlig surfing da den gjør vanlig internett tregt. Har den bare på når jeg skal se på hulu.com Lenke til kommentar
Hotel Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hulu er en genial ide, men personlig så synes jeg at det er for dårlig kvalitet til at jeg gidder å bruke det. Filmen lagger og lyden kommer forsent, men forhåpentligvis klarer de vel å fikse problemene snart! Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Poenget med Hulu i forhold til å laste ned er jo at det faktisk er lovlig! Jeg sendte mail og spurte om det var lovlig å se serier ved bruk av Hotspot Shield. Dette var svaret jeg fikk: "At this time, the Hulu Services is only available in the United States. However, we are working on distributing the Hulu Services internationally. As soon as that service becomes available, we will be able to help you with your request." Jeg sa helt klart at jeg ikke har noen problem med å se seriene, og ikke gjør noe annet enn å kjøre et lovlig program... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 De er vel fullt klar over at det skjer men da de ikke klarer å finne på noe som kan forhindre at folk oversjøs ser på det, uten at det går ut over de amerikanske seerne, så lar de det bare være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå