Bro2 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg hørte en historie da jeg var i militæret, der en løytnant skulle dra bort, og skulle gjerne hatt tillgang til internett der han skulle. Dette skjedde for en del år siden. Hans overordnede som mest sannynlig var en høyererangs gamling foreslo at han kunne lagre internett på en diskett. Løytnanten måtte forklare at dette ikke er mulig fordi internett tar for mye plass, hvor hans overordnede svarer noe sånt som dette: "Greit, så bruk en CD da!" :!: :D Det er liten tvil om at det finnes en del fjerne folk i millitæret! Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Gullkorn skal kun være fra forumet ... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Taha, minner meg om it-ansvarlige på barneskolen som sa vi bare hadde demo av internett^^ Lenke til kommentar
lifetimeboy Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) okei okei, den var litt fin Endret 13. mars 2008 av lifetimeboy Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Gullkornet skal komme fra dette forumet og ikke sitat fra IRC eller MSN, eller andre kommunikasjonsmiddler. Tråden stenges, og reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg