^fmj Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 32kg + 2x stellebag med SAS, det hjelper hvertfall på. Virker som de er slappe med å kontrollere vekten på handbagasje, jeg er rimelig sikker på at jeg totalt sett var noe over 8kg når jeg dro hjem. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 32? Ikke hvis du reiser økonomiklasse. Hvis du reiser økonomiklasse er det 2*23kg per vanlig betalende pax over 2 år - pluss stellebag for infant. Vekten på håndbaggasje kontrolleres kun i spesielle tilfeller - f.eks ved veldig stor(omfangsrik) håndbaggasje.. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Tenkte på 8kg per pers i håndbagasje + 1 stellebag pr. barn 0-2år. Det som stod på SAS hvertfall. Det skulle bli noe sånt som 216kg (236kg hvis de to spedbarnene får 10kg hver) totalt + stellebagene Endret 1. april 2008 av ^fmj Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Stemmer. (Jeg jobber med ground handling i SAS-gruppen....) Lenke til kommentar
marama Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 tusn takk for alle svar da er jeg med. det virker jo som en del det da.. trenger sikkert ikke å drasse med så mye på turn over.. så da skal det være muligheter for å få med en del hjem. tenkte å kjøpe vogn + bilstoler for så å sette de igjen i usa, for å slippe alt for my baggasje på hjemmturen... takk takk. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Istedenfor å kjøpe bilstoler, har du sjekket om leiebilselskapet tilbyr dette? Jeg ville trodd at det hadde vært mye greiere å leie gjennom leiebilselskapet enn å kjøpe selv, for så å legge de igjen. Lenke til kommentar
marama Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 ja tenkte det samme selv, å leie. men fant ut att å leie en stol i 20 dager kostet mere enn å kjøpe ny. ny pris for for en barnestol er på ca 300,-og oppover. samt en ny tvillingvogn fra ca 1000... for stolen blir det da ca 15kr dagen.. synes det virker greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå