Gå til innhold

Must have region free spill

Pebble

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle legge inn en bestilling på enten play-asia eller vgp etter en wii-remote og en nunchuck.. men, da kom jeg på at jeg kanskje skulle bestille mer.. og på 360'n har jeg gått glipp av MANGE spill.. Jeg har

Perfect Dark

Kameo

Oblivion

Prey

Amped 3

Lost Odyssey

Må da være noen av god spillene som er sonefrie... har sett at Bioshock, Mass Effect og Gears of War er det.. så kommer nok til å handle inn de tror jeg.. Noen flere som jeg burde ha få med meg i kurven?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er virkelig viva piñata no bra?

Jeg syns forresten ikke Assassins Creed var verdt penga.

Forza 2 er meget bra, og oblivion, og de andre der har jeg ikke.

Men jeg har:

Timeshift (helt greit tidsfordriv)

Bioshock (anbefales)

Condemned (anbefales på det *sterkeste* - det er dessuten billig)

Saints Row (anbefales også, det er også billig)

Call of Duty 4 (anbefales)

Half Life 2

Fable (anbefales på det sterkeste, selv om det er vanlig xbox-spill, støttes bra i 360)

Colin McRae: DIRT! (anbefales om du er stor fan av rally, ellers ikke)

Burnout Paradise (anbefales om du liker arcade bilspill)

Overlord (litt artig)

Hitman Blood Money (meget bra, men i overkant vanskelig)

Assassins Creed (spillte det en god del, men fant aldri noe gøy med det)

Knights of the old republic (xbox-spill, men meget bra)

Mass Effect (Anbefales på det aller sterkeste! MÅ HA!)

Oblivion (Anbefales på det sterkeste)

Forza 2 (meget bra, anbefales)

Rainbow Six: vegas (Anbefales på det sterkeste, kanskje beste fps)

NHL 07 (for å være ærlig skjønner jeg ikke styringa)

Heroes of might and magic: Elements: Dark Messiah (Drittspill, byttet det inn igjen med en gang)

Prince of Persia classic (kjøpt på xbox live for 50 spenn. Dritbra.)

Dead or Alive 4 (Relativt underholdende slossespill om du liker å banke en kamerat, veldig teit alene)

Project Gotham Racing 3 (syns jeg bare var teit og utdatert)

Er det noen spill *jeg* har glemt da?

Jeg vurderer å skaffe meg Turok og Jericho, og det er åpenbart at det blir Rainbow Six: Vegas 2 når den tid kommer - selv om jeg vurderer å spare det til jeg har rundet enern. Jeg har i alle fall tenkt å kjøpe Bully i morgen, uten tvil.

Lenke til kommentar
hitman er da ikke vanskelig. må vel være et av de letteste spillene til 360

Hihi, jasså! :)

Jeg syns det er knotete og vanskelig. Men jeg skal innrømme at jeg har ikke spillt det ihjel akkurat.

Men du har kanskje rett likevel, jeg sliter veldig med å komme på lette spill til xbox nå, bortsett fra kanskje oblivion pga leveling systemet der ... og condemned, selv om det er forferdelig skummelt. En kan jo også nevne at det er umulig å dø så det svir noe særlig i bioshock. Burnout Paradise er vel heller ikke så veldig utfordrende, vil jeg påstå. Call of Duty 4 er også ganske lett på de lavere vanskelighetsgradene.

Nei, jeg er rett og slett uenig. Det er langt i fra ett av de letteste spillene.

Anyway...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
hitman er da ikke vanskelig. må vel være et av de letteste spillene til 360

Hihi, jasså! :)

Jeg syns det er knotete og vanskelig. Men jeg skal innrømme at jeg har ikke spillt det ihjel akkurat.

Men du har kanskje rett likevel, jeg sliter veldig med å komme på lette spill til xbox nå, bortsett fra kanskje oblivion pga leveling systemet der ... og condemned, selv om det er forferdelig skummelt. En kan jo også nevne at det er umulig å dø så det svir noe særlig i bioshock. Burnout Paradise er vel heller ikke så veldig utfordrende, vil jeg påstå. Call of Duty 4 er også ganske lett på de lavere vanskelighetsgradene.

Nei, jeg er rett og slett uenig. Det er langt i fra ett av de letteste spillene.

Anyway...

gjelder å ha stil i hitman :thumbup: spiller du spillet med stil er det lett, drar du derimot fram hardballerene så er du dømt til å dø på de vanskligere vansklighetsgradene.

Lenke til kommentar
Er virkelig viva piñata no bra?

Jeg syns forresten ikke Assassins Creed var verdt penga.

Forza 2 er meget bra, og oblivion, og de andre der har jeg ikke.

Men jeg har:

*Liste med spill*

Er det noen spill *jeg* har glemt da?

Takker for god liste, og det kan se ut som det i alle fall blir Condemned for meg.. spilt det i ca 30min - 1time.. Og, det virket meget bra! Kanskje Halo 3, men er litt usikker siden jeg ikke har så mye muligheter for online spilling.. Har COD4 og Orange Box på ps3, ellers skulle jeg hatt de!

Edit: Er Fear noe å gå for??

Endret av Pebble
Lenke til kommentar

Da venter jeg pakke fra både Play-Asia og VGP..

Play asia sa de bare kunne sette halvparten av verdien på pakka, men til gjengeld har de lav frakt pris og billigere pris på Bioshock og Mass Effect... :) Bestiller de etterhvert, men nå venter jeg på Gears of War fra play asia, og Condemned og Wii tingene mine fra VPG... :)

smutt!

Så at VGP pakken allerede var sendt, og jeg bestilte tidlig idag.. De folka der er flinke! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...