Gå til innhold

Test av LAVPRIS kjølere.

Anbefalte innlegg

Hei,

Lurer på hvorfor tester man bare høypris kjølere? Hva med å teste noen lavpris kjølere fra Coolmaster og Glacialtech?

Coolmaster har noen kjølere som kjøler opp til XP2600+ til en pris av 160kr. Det er bilig, nå gjenstår det å se om det er bra nok? :shrug: Det kunne dere svare oss :p . Lage for eksampel en paralel test av flere kjølere i lavpris klassen og se hva som gir best kjøling.

DET HADDE VÆRT NOE, DET!

Staljin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmm..trodde dette var Overklokking.no sitt felt jeg men, alt kan ordnes  :)

Hei,

Overklokking bør teste overklokkingsutstyr (noe de gjør), mens HW.no bør teste kjølere til vanlige brukere, tenker jeg.

Jeg ser på det slik:

Overklokking.no = Dataekstremister :lol:

HW.no = Folke side

Staljin

Lenke til kommentar

Jeg syns det rett og slett blir feil at hardware.no skal teste kjølere.

Siden ok.no har et stort utvalg av tidligere tester så er det kanskje mest naturlig å sammenligne med de som ligger på overklokking.no og er testet av personene på ok.no

Og siden overklokking som oftest har med temperaturer og slike ting så syns jeg overklokking.no forsatt skal ha den delen.

Be heller ok.no om å teste "low-prize" kjølere :)

Lenke til kommentar

Enig med Staljin der, ta f.eks. Glacialtech Igloo Silent Breeze; geniale spesifikasjoner, men er det mulig å finne en ordentlig test av den? - nei....

Støy 19 dB

Opptil XP 2700+

koster 155 i de billigste webshopene (f.eks. VSdata)

Kjøpte nettopp en slik selv, som jeg skal hente på posten i dag eller i morgen.

Lenke til kommentar

jeg er også fornøyd med Glacialtech Igloo 2320, genial kjøler til de som ikke er hardcore OC's

Veldig grei festeannordning (tommelgrep; slippe klassiske skrujern i hovedkortet...) + at den kjøler godt, er rolig og veier lite :woot:

Lenke til kommentar

Da var min Silent Breeze på plass. Den kostet som kjent 155 på VSdata og er ikke hørbar (19db).

Med standard instillinger lå idle på min nye xp2200+ på 39 grader (med arctic silver 3).

Etter å ha kjørt fsb opp til 181 og multiplier på 11, har jeg idle på rundt 50.

Kan absolutt anbefale denne til alle som ikke trenger ekstrem overklokking, og som ikke synes 19 db er mye, jeg hører den ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...