hi2u Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Installerte for rundt en uke siden mitt Powercolor 3870x2 kort. Greide etterhvert å få orden på kortets mange mangler og var veldig fornøyd med hastigheten, men har nå fått enda ett nytt problem. For ett par dager siden oppdaget jeg en 'tikkelyd' fra kortet, eller kanskje mer presist viften på kortet; har ikke fått bekreftet dette, men den øker ihvertfall i 'antall' med viftehastigheten. Denne har bare blitt mer og mer utpreget, og selv dersom det skulle vise seg å ikke være farlig som sådan for kortet i seg selv så er det utrolig irriterende å høre på. Det begynte med ett 'tikk' i ny og ne, og har siden bare blitt verre. Akkurat nå går det 4-5 sekunder mellom hver "drrrrrrrrrrr"( overlappende tikkelyder ). Noen ideer? Hadde helst sett at jeg kunne slippe å bytte kortet. Endret 13. mars 2008 av hi2u Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 se om det ligger noe i nærheten av vifta. kan høres ut som om det ligger noe løst rundt vifta, evt. et hår, plastbit eller lignende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå