Gå til innhold

Videogamesplus og MGS !

Anbefalte innlegg

jeg VET at elkjøp kommer til å kjøre fin pris på GTA 4 ved release, det er jeg overbevist om og jeg er tror at vi får se en fin deal med MGS4 også.

Mgs essential blir vel kun utgitt i usa foreløpig

http://absoluttspill.no/component/page,sho...emart/Itemid,1/

finere enn det? :dribble: pluss at du får garantert i posten på releasedatoen! 500 med frakt (littt over, men for GTA så er det fantastisk) :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror og elkjøp kommer til og kjøre 399 for spillet. Men jeg betaler heller 100kr mer fra absoluttspill. Hadde jeg bryd meg om pris på det spillet hadde jeg ikke kjøpt i Norge. ver eneste gang jeg har vært på elkjøp(gjøvik) og skulle hatt et release spill så har de ikke fått det inn og de bruker gjerene 1uke+ på og få det :roll:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Djises da, ja da har jo du spillet relativt kjappt vil eg tro. Eg må nok belage meg på litt ventingeg da. Ikkje at det vil by på noen problemer i og med at eg har hendene fulle med spill om dagen.:p

EDIT: Sjekke ordrestatus nu, ser ut som om den blir sendt innen de neste 24 timene ihvertfall.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Dersom posten i andre land har jobbet i hvertfall litt i påsken, så bør det nærme seg ja.

Blir spennende hvordan det skal få plass i kalender.. hehe. Er i sluttfasen av lost odyssey nå heldigvis.. men det har kommet altfor mange gode spill i det siste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...