tc47 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 jeg VET at elkjøp kommer til å kjøre fin pris på GTA 4 ved release, det er jeg overbevist om og jeg er tror at vi får se en fin deal med MGS4 også. Mgs essential blir vel kun utgitt i usa foreløpig http://absoluttspill.no/component/page,sho...emart/Itemid,1/ finere enn det? pluss at du får garantert i posten på releasedatoen! 500 med frakt (littt over, men for GTA så er det fantastisk) Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 no way man, så stort spill som GTA4 kommer til å selges for 399,- Samme som Gears of war. Jeg skal være der tidlig om morgenen den dagen ihvertfal, Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg tror og elkjøp kommer til og kjøre 399 for spillet. Men jeg betaler heller 100kr mer fra absoluttspill. Hadde jeg bryd meg om pris på det spillet hadde jeg ikke kjøpt i Norge. ver eneste gang jeg har vært på elkjøp(gjøvik) og skulle hatt et release spill så har de ikke fått det inn og de bruker gjerene 1uke+ på og få det Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 jeg har bare gode erfaringer med videogamesplus.ca . Billig billig billig. Regner med de sender spillene hver for seg når det blir såppass mye porto.. det kan jo forsåvidt være greit også.. Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 ai ai, jeg har totalt oversett Kewell79 sitt innlegg. Koster jo 200,- med frakt fra playasia. Hurra Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Bare til opplysning så koster denne pakken rett over 200,- fra play-asia.com, frakt inkludert. EDIT: Litt sein der ja:P Endret 24. mars 2008 av Mala Lenke til kommentar
kremkatten Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det er jo ikke PAL engang^ Lenke til kommentar
kremkatten Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg synes de kunne gitt denne ut på BD. Denne ville inkl. alle tre spillene pluss mgs4 demo. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det er jo ikke PAL engang^ Pakken er kun bekreftet som NTSC enda. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Mala: Mitt ble sendt fra vgp 19 mars. Så den andre tråden ble stengt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Djises da, ja da har jo du spillet relativt kjappt vil eg tro. Eg må nok belage meg på litt ventingeg da. Ikkje at det vil by på noen problemer i og med at eg har hendene fulle med spill om dagen. EDIT: Sjekke ordrestatus nu, ser ut som om den blir sendt innen de neste 24 timene ihvertfall. Endret 24. mars 2008 av Mala Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Dersom posten i andre land har jobbet i hvertfall litt i påsken, så bør det nærme seg ja. Blir spennende hvordan det skal få plass i kalender.. hehe. Er i sluttfasen av lost odyssey nå heldigvis.. men det har kommet altfor mange gode spill i det siste. Lenke til kommentar
Phanteon Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Mitt ligger i Danmark akkuratt nå, satser på at de ringer imorgen tidlig og kommer på døren med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå