Menace2Society Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Koster det 155,- NOK for å sende et ps2 spill som MGS essential til Norge wtf ?? Shipping Carrier International Shipping (Worldwide NO : 0.4 lb(s)) $29.99CDN kursen er 5.22 nok. 1$ Canada. må ha dette spillet !! Noen andre steder som er billigere ? Endret 13. mars 2008 av Menace2Society Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Skal normalt koste 7.49 CAD i frakt for å sende spill internasjonalt med VGP. Rart. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Du burde fjerne linken.. Du er logget inn på kontoen din når du linker slik.. Men, synes det var litt mye ja.. Det er jo 3 spill, så kan jo være noe med det da.. Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 oja det var jo bare greit da. Nå er det folk som har lagt til en haug av wii ting og xbox skit i kurven hahaha. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Deet var nok meg.. Sorry.. Skal snart på handletur her selv igjen, så måtte se hvor mye det ble.. og av en eller annen grunn hopper jeg inn og ut av din og min konto nå.. irriterende! edit: Ser du skal ha uncharted.. Gled deg! Endret 13. mars 2008 av Pebble Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Nei, jeg skal ikke ha det. LOL jeg bare testa med et spill som tilfeldigvis lå på topp ti listen for å se hvor mye frakten var. Men det ser ut som de tar frakt for alle 3 spilla ja. Uncharted var 7.98 Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 hehe! MGS er bra nok det også! Får se om jeg slår meg løs snart, sluttet å hoppe over til din konto nå i alle fall.. Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Ok shit Pebble det her er ikke bra, hvis du heter Sigurd så har du begynnt å fylle ut kort informasjon :/ Sigurd ****** fullt etternavn. osv, men ingen kortnummer Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hva skjeeer?! hvordan kom du inn på min? Det var vel ganske merkelig?! Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 eh wtf ? har ikke peiling jeg. Jeg vet ivhertfall at jeg skifta nytt passsord fortere en jeg rakk å si shit! ALtså jeg skulle sjekke kurven for å se på fraktprisen igjen å pluselig var det en haug av Wii ting og xbox ting der ved checkouten. Og der stod navnet ditt å hele greia :/ Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 sært.. Bytta passord jeg også iallfall.. og ikke sett navnet ditt noe nå... så det tyder jo bra.. Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 jeg tar ihvertfall kvelden nå, satser på at det ikke ligger noen ordrebekfretelser fra VGP imorra i eposten fra ukjente Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Stemmer at frakten blir så mye, er ganske så mye penger, men den pakka var billig, så da er det et fett for min del. Håper den blir sendt snart. Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Ja men 330+ er det verdt. 3 knall spill og jeg gleder meg sykt til 4'ern EDIT: Hvor mye forskjell er Substance spillene iforhold til de orginale ? Har MGS2 Sons of liberty og MGS3 snake eater fra før av. Er det en annen retning i handlingen ? Endret 13. mars 2008 av Menace2Society Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg syns å huske jeg leste noe 'Director's Cut' på alle tre (?) spillene, samt mission pack til hvertfall 2 og 3. Er uansett najs å ha i samlingen Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) 336 kr hos videogamesplus 200 kr hos play-asia.com med billigste frakt (315 kr med ups og 335 kr med Fedex som er 3 dager på døren levering) Endret 13. mars 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
Agg Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Er det en annen retning i handlingen ? Nei, men du får med endel ekstrating. Er det noe sjakktrekk å bestille MGS4 fra utlandet egentlig? Da er man vel omtrent garantert å ikke få det på lanseringsdatoen, og det må vel være hele poenget med å forhåndsbestille... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Er det en annen retning i handlingen ? Nei, men du får med endel ekstrating. Er det noe sjakktrekk å bestille MGS4 fra utlandet egentlig? Da er man vel omtrent garantert å ikke få det på lanseringsdatoen, og det må vel være hele poenget med å forhåndsbestille... Hvis VGP får spillet før release så sendes det fra dem (åff kårs), det tar uansett ikke lang tid fra dem, hvis det mot formodning skulle bli sendt på release. Men folket her på forumet pleier (I think) å bestille fra absoluttspill.no når de skal ha det på selveste releasedate'n. Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 jeg VET at elkjøp kommer til å kjøre fin pris på GTA 4 ved release, det er jeg overbevist om og jeg er tror at vi får se en fin deal med MGS4 også. Mgs essential blir vel kun utgitt i usa foreløpig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå