Gå til innhold

Videogamesplus og MGS !

Anbefalte innlegg

Koster det 155,- NOK for å sende et ps2 spill som MGS essential til Norge wtf ??

Shipping Carrier

International Shipping (Worldwide NO : 0.4 lb(s)) $29.99CDN

kursen er 5.22 nok. 1$ Canada.

må ha dette spillet !! Noen andre steder som er billigere ?

Endret av Menace2Society
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Deet var nok meg.. Sorry.. Skal snart på handletur her selv igjen, så måtte se hvor mye det ble.. :p og av en eller annen grunn hopper jeg inn og ut av din og min konto nå.. irriterende!

edit: Ser du skal ha uncharted.. Gled deg! ;)

Endret av Pebble
Lenke til kommentar

eh wtf ? har ikke peiling jeg. Jeg vet ivhertfall at jeg skifta nytt passsord fortere en jeg rakk å si shit!

ALtså jeg skulle sjekke kurven for å se på fraktprisen igjen å pluselig var det en haug av Wii ting og xbox ting der ved checkouten. Og der stod navnet ditt å hele greia :/

Lenke til kommentar

Ja men 330+ er det verdt. 3 knall spill og jeg gleder meg sykt til 4'ern

EDIT: Hvor mye forskjell er Substance spillene iforhold til de orginale ? Har MGS2 Sons of liberty og MGS3 snake eater fra før av.

Er det en annen retning i handlingen ?

Endret av Menace2Society
Lenke til kommentar

Nei, men du får med endel ekstrating.

Er det noe sjakktrekk å bestille MGS4 fra utlandet egentlig? Da er man vel omtrent garantert å ikke få det på lanseringsdatoen, og det må vel være hele poenget med å forhåndsbestille...

Lenke til kommentar

Nei, men du får med endel ekstrating.

Er det noe sjakktrekk å bestille MGS4 fra utlandet egentlig? Da er man vel omtrent garantert å ikke få det på lanseringsdatoen, og det må vel være hele poenget med å forhåndsbestille...

Hvis VGP får spillet før release så sendes det fra dem (åff kårs), det tar uansett ikke lang tid fra dem, hvis det mot formodning skulle bli sendt på release. Men folket her på forumet pleier (I think) å bestille fra absoluttspill.no når de skal ha det på selveste releasedate'n.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...