Gå til innhold

UT3 nye kart og mods.

SPiLL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har UT3. Rått spill, men er skuffet over at det ikke var noen skikkelige nyvinninger når det gjelder våpen. Samme gamle, men flak cannon og rocket launcher er fortsatt like kul!

Får derimot en lag når jeg spiller på nett på mange servere. Tror det er noe galt med pingen:S

Kan skyte og så hører jeg skuddet, men ser først at skuddet går ut av våpenet 1 sekund etterpå. Jævlig irriterende at det er sånn på mange servere. Har ikke noe nett problem på COD4, og spiller derfor det mest.

Synes mods funker veldig dårlig på PS3. For det første kan man bare laste ned og innstalere en om gangen. Det vil si at, skal du innstalere mange tar det fryktelig lang tid.

Det andre som jeg fikk smertelig erfare er at jo flere mods du innstalerer,jo lenger tid tar det å loade spillet. Når du har innstalert en del mods kan du heller ikke trykke forbi de animsasjonene i starten av spillet. Jeg brukte mange timer på å innstalere mods. Når jeg hadde innstalert rundt 40 mods, tok det mange minutter før spillet loadet ferdig. Jeg endte opp med å slette alt av mods. Spiller jo uansett bare på nettet, og da gidder jeg ikke vente 5 minutter hver gang jeg skal spille.

Endret av mnorm
Lenke til kommentar
Har UT3. Rått spill, men er skuffet over at det ikke var noen skikkelige nyvinninger når det gjelder våpen. Samme gamle, men flak cannon og rocket launcher er fortsatt like kul!

Får derimot en lag når jeg spiller på nett på mange servere. Tror det er noe galt med pingen:S

Kan skyte og så hører ser jeg at skuddet går ut av våpenet 1 sekund etterpå. Jævlig irriterende at det er sånn på mange servere. Har ikke noe nett problem på COD4, og spiller derfor det mest.

UT3 bruker "sanntid". Altså når du skyter en rakett i UT3 og raketten kommer en stund etter du har trykt er det fordi UT3 virker på den måte her

Skyte en rakett- Send beskjed til Host du har fyrt av en rakett - Host svarer tilbake rakett skal fyres av - Rakett skytes og du ser det på skjermen

Den prosessen tar tid, spesielt hvis du har høy ping og responsen til Host er treg.

COD4 er annerledes. Fungerer samme som UT3 men du ser det ikke på skjermen. Du kan joine en server med bra respons til Host eller du kan joine den dårligste responsen og du merker ikke noe forskjell med delay når du fyrer av skudd.

Det er en stor fordel da du ikke merker delayen på skuddene dine, bakdelen er at delayen er der akkurat som i UT3 men du ser det ikke.

Derfor er det mange som klager på at Hosten i COD4 har overtaket fordi han treffer bedre.

Altså du som joiner en server i COD4 med litt dårlig respons til Host så kan dette skje:

Du møter en motstander. Du fyrer av masse skudd mot motstander på kloss hold og er 100% sikker at du vil ta han. Plutselig er det du som ligger nede for telling og motstanderen vandrer videre.

Det som skjer i COD4 er at skuddene kommer like tregt akkurat som i UT3, men du ser det ikke. Derfor på en server med høy ping, vil du ikke se at kulene kommer etter, men du vil bomme selv om du sikter på motstander.

Endret av SPiLL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...