Pixi Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hei. Driver å snekrer sammen et russebilanlegg om dagen. Har kjøpt inn 2 stk subber, og 8stk forskjellige høyttalere samt en forsterker for å drive høyttalerene (ikke subbene). Men vi trenger også en Cd-spiller som har line out til høyttalerforsterkeren. Skal kjøpe en forsterker til til subene, og jeg regner med cd-spilleren må ha "sub-out" eller lignende for å få signal fra spiller til sub-forsterker? Takker for tips og svar. Er rimelig grønn på bilstereo Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hvordan prisklasse skal dere kjøpe for? 1000? 3000? 5000? Jeg vil anbefale deg og se på Alpine og Pioneer sine spillere, men det er vanskelig og oppgi noen modell før vi her på forumet vet hvor mye dere vil legge inn i spiller. Samtidig ville jeg vel kanskje anbefalt 2 stk 4 kanals forsterkere til de 8 høytalerne og ikke bare 1 forsterker. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Vi har ingen spesiell prisklasse vi tenker på, men helst så billig som mulig men også grei kvalitet..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå