Nie Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg har hatt mIRC i nesten ett år nå, uten å betale en krone. Er bare å trykke "continue" i stedet for "register" når man skal trykke seg frem. Går fint. Continue-valget dukker opp etter en liten stund. =) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg bruker Firefox add-onen ChatZilla, har aldri prøvd mIRC, men det ser da ut til å funke fint. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg bruker x-chat. Det følger med ubuntu. Har forresten joinet med samme nick som på forumet Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg bruker Firefox add-onen ChatZilla, har aldri prøvd mIRC, men det ser da ut til å funke fint. Jeg bruker og ChatZilla. Er lett og oversiktlig. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 For de som bruker Opera (som i følge artige poller er ganske så populær blant brukerne på forumet), har den en enkel og grei innebygget klient. Klarer man å venne seg av tanken med å lukke nettleseren selv om man vil være pålogget, er den en fullgod klient. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 finnes vel en #hw.no på ef-nett , og en på undernet . er flust med irc kanaler for hw humm ef nett kanalen skal ha en egen side men finner den ikke i farta Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Det var en gang det var en del IRC-folk på forumet...nå er det bare trist og leit :\ Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Da må man rekrutere nye irc-folk Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Har nå fått til automatisk oppdatering på statistikken, (hvert 5.min inntil videre) http://stats.mine.nu Endret 30. mars 2008 av praut86 Lenke til kommentar
dagasc Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Har nå fått til automatisk oppdatering på statistikken, (hvert 5.min inntil videre) http://stats.mine.nu Godt jobbet. Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 ja, hva med og joine #Diskusjon.no nå? Cmon er bare jeg som holder liv i channen jo:S Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg skriver da litt der, jeg. Lenke til kommentar
dagasc Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Det er godt Jungeldyret, det setter vi pris på. :o) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå