morgan_kane Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) noen som veit om et bra konverteringsprogram til mp3 en min? det som følgte med funker dårlig. har creative zen vision m 30gb versjonen BTW: de e til å konvertere videofilma Endret 12. mars 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 ingen som veit om et bra program? bør være gratis. Lenke til kommentar
Hakke Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hei Mr. Kane Jeg har brukt "iriverter 0.16" med stort hell på min Vision:m. Det er gratis og det tar alt. Du kan til og med konvertere rett fra DVD. Jeg har ikke noe link til den, men det er jeg sikker på at du finner på Google. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Hei Mr. Kane Jeg har brukt "iriverter 0.16" med stort hell på min Vision:m. Det er gratis og det tar alt. Du kan til og med konvertere rett fra DVD. Jeg har ikke noe link til den, men det er jeg sikker på at du finner på Google. tusen takk. skal se om eg klare å finne fram til det. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Gratis; Videora Video Converter Litt penger, men best: Xilisoft Video Converter ( www.xilisoft.com) Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 (endret) no har eg funnet og testet iriverter 0.16. for et fantasisk program. tok hd filmer og alt. heilt konge. EDIT: nokka rart skjedde med iriverter, den slutta å konvertere, det sto bare gathering information. lasta ned xilion og skal prøve det. RE EDIT: var vist bare noen videoer iriverter ikke funket på. Endret 19. april 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå