Gå til innhold

Ka vil yte best med Asus A8N-E


Anbefalte innlegg

Hei! Eg er på jakt etter å kjøpe nokre nye komponent til PC-en min. Eg har hk og minne som ikkje skal oppgraderast. Det eg trenger tips om er vel stort sett skjermkort, men greit med tips om andre komponent også ;) Det eg har igjen er som sagt hk'et mitt, Asus A8N-E http://uk.shopping.com/xPF-ASUS-A8N-E-nFor...-PCIx3-ATX-SATA og minnet DDR Twinmos pc3200(cl 2.5) 512mbx2.

Makspris ca 7000,-

Ka anbefalar dåke forumbrukarar?

- På forhånd, takk for svar!

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For 7000 kan du kaste delene du har og bygge deg ei mye bedre maskin enn du noensinne kan få med A8N-E, uansett hvor kraftig skjermkort du putter i den så vil cpu og DDR1 minne bremse.

 

ja, forstår. derfor eg spør ka som vil yte best med ddr minne og a8n-e.

Lenke til kommentar

Sålenge du skriver at du kan bruke 7000 kan man jo ikke råde deg til annet enn å bygge ei helt ny maskin. Du greier deg lenge med f.eks et Nvidia 9600 eller du kan glimte til med et 8800gt - sålenge du har en X2 cpu vil disse fungere greit og du kan flytte de over i en ny pc, de vil jo fungere med en vanlig A64 også, men langt fra optimalt.

Lenke til kommentar
Sålenge du skriver at du kan bruke 7000 kan man jo ikke råde deg til annet enn å bygge ei helt ny maskin. Du greier deg lenge med f.eks et Nvidia 9600 eller du kan glimte til med et 8800gt - sålenge du har en X2 cpu vil disse fungere greit og du kan flytte de over i en ny pc, de vil jo fungere med en vanlig A64 også, men langt fra optimalt.

 

 

ok

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...