13375k1133z Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg har nettop produsert en nettside for kung fu klubben jeg er medlem i. Alt er laget i HTML / CSS. Det jeg lurer på er om det finnes noen enkle kalendere som treneren selv, kan sette opp treningstider å diverse på. altså administrere selv via ett admin panel eller liknende ? Det jeg også lurer på er om det finnes noen system som er enkle å implentere til nettsiden for å la treneren kunne skrive nye poster, likt som på en blogg ? Jeg har ikke peiling på PHP, å er ute etter scripts jeg bare kan kopiere inn! Tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
pulse Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Det jeg også lurer på er om det finnes noen system som er enkle å implentere til nettsiden for å la treneren kunne skrive nye poster, likt som på en blogg ? Denne?: http://www.ultraapps.com/app_overview.php?app_id=19 Lenke til kommentar
13375k1133z Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Tusen takk, var ute etter noe i den duren. Men forstår ikke en drit ang installeringen :/ finnes det noe enklere ? bare paste kodesnuppen inn i den eksisterende html koden til nettsiden ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå