Shjatå Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Som tittelen sier, pcen fryser seg hver gang jeg bruker BitComet. Dette plager meg ganske mye, noen som vet hva problemet er? Takker for svar Lenke til kommentar
SuperWay Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 BitComet kjører ikke alltid like bra sammen med noen programmer som Norman antivirus, spybot, osv. post en HiJackThis logg så er jeg sikker på at det blir mye letter for oss å finne problemet ditt. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 og når det gjelder nedlasting av torrents, ville jeg heller brukt uTorrent eller Bitlord. For hvis du trenger å fjerne og laste ned ting for å få det til å funke, er det jo mulig å slå seg til ro med at BitComet ikke funker på din maskin. Er jo en vei i rundt dette, men prøv ett annet program først. Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Bruk heller uTorrent! Mye bedre og raskere nedlastning etter min mening! Brukte BitComet tideliger, men byttet til uTorrent og merker stor forskjell! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå