ShakyMobo Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hei Har flasha til nyeste bios b4 og nullstilt cmos. For 2 uker siden kjøpte jeg en AMD XP 2000, men fikk den ikke til å virke på hovedkortet. Får bare svart skjerm, og ingen muligheter for å gjøre noen endringer i BIOS. Sendte inn cpuen og fikk en ny i tilfelle det skulle være noe feil med den. I dag forsøkte jeg å sette den inn (AMD XP 2200), men med samme resultat. Jeg er 100% sikker på at HK er v1.3 og at jeg har nyeste bios versjon. Noen som har noen forslag på hva jeg kan gjøre for å få det her til å fungere??? Mektig lei av det problemet her nå. Lenke til kommentar
ShakyMobo Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 Tok en titt på http://fae.abit.com.tw/eng/download/bios/kt7s.htm Ser ut til at HK'et støtter: AMD Athlon XP CPU, 0.18 micron process Palomino up to 2100+ and 0.13 micron process Thoroughbred up to 2000+ PS data skulle være snille og sende en raskere cpu i retur, men så sendte de en som HK'et ikke støtter :-? Lenke til kommentar
corcky Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Ja, det skal ikke være enkelt..... De er alt for snille. Lenke til kommentar
John Doe Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Har samme hovedkort og XP2100+, bruker bios 9r og det funker fint. Flashe bios pånytt hvis du fortsatt har den gamle cpu`en? John Lenke til kommentar
ShakyMobo Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 Poenget er at HK'et støtter opp til XP 2100 så vidt jeg kan se. Og da hjelper det ikke så mye å flashe på nytt =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå