Zeph Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Sjølv om det går krimseriar dagleg på TV er det noko ekstra med påskekrimmen. Likte Poirot før, men synest den er litt for mykje klisje og walkthrough-opplegg. Litt som Columbo, han pratar gjerne med gjerningsmannen når den innrømmer ugjerningen utan å prøve å stikke av. Sherlock Holmes (usikker på om det er navnet på serien) likte eg, har riktignok ikkje sett så mange episodar av den. Serien som har festa seg til mitt hjarte dei siste åra er Foyle's War, ein serie som tar stad tidleg i andre verdskrig der me følger Detective Chief Superintendent Christopher Foyle og hans kompanjongar på jakt etter skurkar i England. Spesielt Foyle-karakteren er roleg avslappa og svært fornøyeleg. Så, kva skal du sjå i påska? Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Foyle er en stor favoritt. Syns alle episodene er spennende. Og min interesse for andre verdenskrig demper ikke akkurat lysten. Noen som veit når det går i påsken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå