akamond Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Jeg har en stor utfordring. Jeg skal starte å studere og ønsker å ta en bachelor grad. Problemet mitt er at jeg ikke kan være på skolen 8-15 hver dag. Jeg må jobbe med veldig fleksibelt med skole. Jeg kan ikke være avhengig av noe obligatorisk oppmøte. Da er det vel nesten håpløst å gå på offentlig skole? Mange skoler har i hvertfall mane obigatoriske ting. Derfor må jeg nok velge privat skole og jeg trur BI er en fin linje da. Nettstudier er veldig aktuelt der jeg kan jobbe akkuratt når jeg har tid. Er det noen som har noen erfaringer med nettstudier? Er det bare Bi som har dette tilbudet? Lurte også på hvor stort stipend man får av lånekassen om man bare tar 40-50 studiepoeng i året? Endret 13. mars 2008 av akamond Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hmm...nettstudier, det kommer garantert veldig an på hvilket studie du tar, retning? Men jeg hadde tenkt å ta IT Akademiet's "Drift av nettverk". men hoppa av det, har hørt så mye driiit om den skolen, og så mye bra. Velger sikkert ikke nettstudier. Men er du virkelig avhengig av det, så er det vell ikke så mye å velge i. Lenke til kommentar
akamond Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Hmm...nettstudier, det kommer garantert veldig an på hvilket studie du tar, retning?Men jeg hadde tenkt å ta IT Akademiet's "Drift av nettverk". men hoppa av det, har hørt så mye driiit om den skolen, og så mye bra. Velger sikkert ikke nettstudier. Men er du virkelig avhengig av det, så er det vell ikke så mye å velge i. Jeg har tenkt på økonomi og administrasjon som er den eneste muligheten på nettstudier på BI. Vet dere om andre skoler som også tilbyr nettstudier som er i nærheten av dette studie? Lenke til kommentar
hypnose Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Det er svært få (om noen) offentlige høgskoler som har obligatorisk oppmøte. Har du ikke tid til å gå i forelesninger så dropper du det og leser på egenhånd. Det er som reglel noen obligatoriske innleveringer, men med en frist på omlag 2 uker så burde det gå fint. Ser ikke helt hvorfor offentlig skole er noe problem. Med nettstudier er du avhengig av selvstudium uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå