Vrengtpolvott Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg driver og spiller gjennom Oblivion igjen, og har funnet en Ayleid Statue som jeg tenkte jeg skulle selge til samleren i Imperial City. Jeg prater med butleren hans, som tar meg med opp til han, men når jeg prater med samleren så får jeg ingen samtalemulighet om statuen jeg har med meg til han, så jeg får ikke startet questen om å sanke inn artefacts for han. Skal også fungere å selge statuen til en av merchantene i byen, slik at butleren hans oppsøker oss etter 1-2 dager og får startet questen slik, men det skjedde heller ikke. Er helt sikker på at jeg har riktig item for å starte questen. Noen som har noen idè om hva som er galt? Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Har gjort dette questet flere ganger og har solgt statuen til en kjøpmann i imp.city(tror ikke det har betydning i hvilken by du selger den).Alle,ca5,gangene har jeg blitt kontaktet av butleren,men er usikker på hvor mange dager som gikk fra jeg solgte statuen.Mener det varierte litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå