-Léon- Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 MGS4: Guns of The Patriots Før jeg såg den demoen så var jeg ikke så i hundre for det spillet, men nå er min mening helt forandret. Jeg gleder meg noe sinnsykt og er evig glad jeg har en PS3 som jeg uten tvil skal begynne å bruke mer når det spillet kommer ut. Likte de småtingene de har lagt til i spillet og demoen var utrolig morsom å se på hehe. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Som en fyr inne i kommentarfeltet på siden du linket til sa, så er dette klippet eldre enn internett er. Ser uansett dødsbra ut, det skal jeg si meg enig i! Kanskje ikke helt nødvendig å lage en tråd om et så gammelt klipp. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Sry, trodde det var et nytt klipp siden jeg trodde jeg hadde sett igjennom alle klippene ifra GT. ;p Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Sry, trodde det var et nytt klipp siden jeg trodde jeg hadde sett igjennom alle klippene ifra GT. ;p Tanken som teller. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Er i orden det, mange av oss som gleder seg som pokker til MGS4, dette er jo ett av de få spillene du så og si VET blir episk. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Er i orden det, mange av oss som gleder seg som pokker til MGS4, dette er jo ett av de få spillene du så og si VET blir episk. Må få minne om at det norkse ordet "episk" ikke har nøyaktig samme betydning som det engelske ordet "epic". På norsk er det vanligvis bare definert som "fortellende". Så sånn sett er de fleste av dagens spill episke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå