pereim Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Samboeren min har vært så klønete og knekt reservenøkkelen(og den eneste nøkkelen til bilen). Hva er alternativene for å få tak i ny raskest mulig? Det er snart påske og jeg sliter. Det er en gammel volvo 740- 86 modell. Lenke til kommentar
eab Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hvis du har begge bitene kan en låsesmed file en ny nøkkel. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Siden du har såpass gammel bil, så skal du heller ikke se bort i fra at låssmeden kan lage en ny nøkkel til deg uansett. Du burde ta kontakt med en låssmed som har spesialisert seg på bilnøkkler.@ Det kan jo oggså hende at forhandler har noe informasjon om nøkkelen, men det er gammel bil så sjangesene er vel litt mindre da. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Du kan bestille ny nøkkel gjennom volvo. Eventuelt slipe en nye etter de gamle restene. Lenke til kommentar
eab Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg knakk nøkkelen til 740'n min. De blir utrolig skrøpelige etter endel år, så når jeg trakk nøkkelen ut av tenningslåsen kom den (heldigvis) ut, dog i to biter. Låsesmeden sveisa/lodda sammen bitene, finslipte litt og fikk juksa til en ny nøkkel til meg. Det er slett ikke sikkert volvo har informasjonen om hvilken nøkkelkode som fulgte bilen, da den er såpass gammel Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Ta med vognkort til Volvo, de filer ny mens du venter. Jeg betalte ingenting, kanskje du og slippe unna gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå