Gå til innhold

Skal kjøpe meg skjerm for gaming, Mye å velge i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personlig synes jeg at 24" blir for stort på pc-en.

Var hos en som hadde syncmaster 22" i sta og den skjermen er super, kjempeklart bilde.

Hadde jeg vært deg vile jeg defintivt gått for syncmastern.

hehe, jah er litt enig. 24" er svært, men det er betydlig bedre en 22", hopp i oppløsning osv osv.

Glimrende, dessuten, etter hvert blir du vant med det, og plutselig er ikke 24" så stort likevell. Men pass opp! Overgang til 19" kan være fatal! Tro meg, spilte hos en kompis, ohh, aldri sugd så hardt i det spillet og ble helt mongo u trynet...hehe :thumbdown: :!:

Lenke til kommentar

Du får aldri for stor kjerm, jo større jo bedre blir det, punktum!.

Ja det er mang 24" å vlge imolom!. Her får du en til å vurdere, HP w2408h har fåtte bra omtale i flere test.

Det er ikke amnge som har vurdert dette, fordi den har vært mye dyrere før, men nå har blitt rmiligere og du kan få det for ca 3500 her: HP w2408h . denne kjermen dukker ikke opp på prisgiude, enda en bug. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Du får aldri for stor kjerm, jo større jo bedre blir det, punktum!.

Ja det er mang 24" å vlge imolom!. Her får du en til å vurdere, HP w2408h har fåtte bra omtale i flere test.

Det er ikke amnge som har vurdert dette, fordi den har vært mye dyrere før, men nå har blitt rmiligere og du kan få det for ca 3500 her: HP w2408h . denne kjermen dukker ikke opp på prisgiude, enda en bug. :dontgetit:

en samsung 245B synes jeg er et mye bedre alternativ, alle som har den er svært entusiastiske over den....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...