Berniy Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 hotel california av the eagles er en lett gitar sang Tja hotel California er ikke så lett. Ville gått for Hound Dog- E. Presley, Let it Be- The Beatles, Wish you were here- Pink Floyd. De første sangene jeg lærte på gitar, ikke vansklige og ganske fengende =) Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Wish you were here - Pink floyd Den spilte jeg og fikk ganske grei karakter på den Lenke til kommentar
OWLY Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Seven Nation Army - the white stripes er ikke så vanskelig heller Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 www.songsterr.com der får du opp sanger i nivåer, beginner, intermediate advanced osv. Lenke til kommentar
Nevrokusti Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Beginner: Nothing else matters - intro - Metallica Intermediate: Stairway to heaven eller Over the hills and far away - Led Zepp Hard: I'm alright - Niel Zaza Lenke til kommentar
amundanders Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Altså jeg vil lære å spille en ''gutte''sang til gitar, ikke en vanskelig en. Grunnen for at jeg vil lære meg en ''gutte''sang er fordi at jeg hat tenkt å framføre en sang i musikk-time(skole altså, og det skal framføres foran hele tiende+diverse lærere). Noen som vet om noen lette sanger? Wild thing med Jimi Hendrix er grei. A-D-E-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå