M4ds Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Beklager elendig tittel... Jeg vil gjerne ha slik hår som http://youtube.com/watch?v=kB3xwqoRZBc Ronaldo har der. Hvordan skal jeg be frisøren klippe meg da? Se på 1:29, da vises det best hvordan han har det. Jeg liker å ha det slik at noe hår henger nedover panna, mens annet er slik Ronaldo har det der. Hvilken voks/annet burde jeg bruke for å la det liksom se sånn ut, at det lett kan fikses på, men samtidig beholder den looken som Ronaldo har der? Og vær så snill: Ikke kom å si at "Å, du får ikke det slik for det er bare Ronaldo som kan det", eller "Wannabe Ronaldo"... Jeg synes bare den frisyren er genial, det er alt... Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Ta med eit bilete av Ronaldo når du går til frisøren Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Ja, tenkte på det. Men jeg finner ikke noe bilde av nettopp den frisyren, og han skifter jo frisyre hver dag :S Dessuten stoler jeg ikke helt på frisører, de er så varierende i kvaliteten. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Om du ikkje stoler på at personen som klipper deg får det til har eg vondt for å sjå andre alternativer. Har lita tru på at du får det til sjølv. Voksen er dessutan mykje av greia her, og korleis håret ditt er naturleg. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Er ikkje so lett å stole på frisørar då. Eg har aldri vore nøgd med minne klippar, so eg går med hue i det offentlege rom Lenke til kommentar
Homme Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Er ikkje so lett å stole på frisørar då. Derfor man har fast frisør. Hver gang jeg bestiller time, får jeg samme frisøren, og vi har utviklet såpass godt bekjentskap med hverandre at hun vet akkurat hvordan jeg vil ha det, og jeg vet hun klarer det. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Hva er som oftest best av unge og eldre frisører? Jenter antar jeg er best? Lenke til kommentar
jatta Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Liker å tru det jeg også men nei men er flinkeste frisørene. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Synd det nesten ikke er noen mannlige frisører her i byen -.- Lenke til kommentar
SebastiAnn Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg går også til fast frisør. Han er mann og jeg går ut fornøyd hver gang. Får også ofte komplimenter om at jeg ser bra ut på håret. Når det gjelder voks bruker jeg sebastian xtah crude clay, en voks som jeg er veldig fornøyd med. Og som jeg har brukt nesten hver dag de siste 3 årene. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 Hvordan virker den? Hvordan ser håret ut når du bruker den? Er det tettsittende, klissete etc? Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Hvorfor ikke bare fjerne alt håret og heller bruke tid og krefter på andre ting? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Beklager elendig tittel... Jeg vil gjerne ha slik hår som http://youtube.com/watch?v=kB3xwqoRZBc Ronaldo har der. Hvordan skal jeg be frisøren klippe meg da? Se på 1:29, da vises det best hvordan han har det. Jeg liker å ha det slik at noe hår henger nedover panna, mens annet er slik Ronaldo har det der. Hvilken voks/annet burde jeg bruke for å la det liksom se sånn ut, at det lett kan fikses på, men samtidig beholder den looken som Ronaldo har der? Og vær så snill: Ikke kom å si at "Å, du får ikke det slik for det er bare Ronaldo som kan det", eller "Wannabe Ronaldo"... Jeg synes bare den frisyren er genial, det er alt... Spørs hvordan hår du har, hvordan er det du har? Du må ha ganske likt som han, ellers er det lite vits å klippe seg sånn. Men finnes mange bilder av den sveisen der på Google, så skjønner ikke at du ikke har funnet det ennå. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg har dessverre |^^| som hår, hvis dere forstår. Altså håret er ikke rett på panna, heller to steder som håret litt oppover. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Mats7: Kan du prøve å forklarer engang til på en litt mer forståelig måte? Eller er det viker du tenker på? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Viker? Antar det. Dessuten er det ikke krøller, bare slett hår. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Hva med bilde av deg så du kan vise det? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Jeg kan heller finne et bilde av en som ligner. Det er mye enklere EDIT: http://angels.queensu.ca/Players/cormac_scholes.jpg Ca. sånn, bare ikke den fargen på håret, det er bare for å vise vikene Endret 21. mars 2008 av Mads7 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Enkelt sagt, du kan glemme frisyren til Ronaldo for å si det enkelt. Men kan du fanken ikke komme med bilde, mye enklere det.??? Ronaldo har også litt krøller/fall og tjukt hår som ikke Sholes har. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Vel, jeg kan ikke komme med et bilde fordi jeg ikke har noe bilde av meg... Jeg har ikke likt hår som Scholes (takk for det), det er litt tjukkere. Det er ikke så kort heller, det er middels lengde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå