DuffyKey Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Har bestemt meg for å kjøpe ny PC og trenger tips, da jeg ikke er like "inne" i bærbare maskiner som i stasjonære. Er jo et hav av modeller til denne prisen.. Et par ting som ønskes: -rundt 15 tommer, ikke større. -gjerne stillegående -HD er ikke så viktig, da jeg har ekstern harddisk, men helst 7200rpm. -minst 2 GB minne -Vista Premium -Skal kunne sendes så raskt som mulig, altså ikke en "skreddersydd" alá Zepto. -802.11n om det er mulig til denne prisen. Maskinen skal brukes til skole, se en film, surfe osv. Skal ikke brukes til 3d-spill, men en runde med Football Manager i ny og ne. Takker for alle innspill. Lenke til kommentar
Redhead93 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hva med denne. Men hvorfor gidder du Vista på bærbar Ingen vits, eneste greia med Vista er jo DX10 og et tøft design du ellers bare kan laste ned. Ville mye heller gått for XP eller LInux så går maskinen fortere. Lenke til kommentar
OlaStandal Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hva med denne. Men hvorfor gidder du Vista på bærbar Ingen vits, eneste greia med Vista er jo DX10 og et tøft design du ellers bare kan laste ned. Ville mye heller gått for XP eller LInux så går maskinen fortere. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=347058 Ganske god pc for prisen:P Lenke til kommentar
Redhead93 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hva med denne. Men hvorfor gidder du Vista på bærbar Ingen vits, eneste greia med Vista er jo DX10 og et tøft design du ellers bare kan laste ned. Ville mye heller gått for XP eller LInux så går maskinen fortere. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=347058 Ganske god pc for prisen:P Joa, funker den å men min hadde bedre CPU:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå